استاندار گیلان در حاشیه بازدید از کارگاه تولید لباس ایزوله در صومعه سرا بیان داشت؛
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ ۱۵:۱۴ چاپ

استاندار گیلان تلاش فداکارانه گروه های جهادی در ارائه خدمات را شایسته تقدیر خواند و گفت: یکی از ارزش های خدمات گروه های جهادی، جذب مشارکت خیران و انجام اقدامات جهادگرانه در کنار دولت و کادر درمانی در عرصه سلامت است.

گیل خبر/ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع بعدازظهر امروز (یکشنبه) پس از بازدید از کارگاه تولید لباس ایزوله که توسط یکی از گروه های جهادی در نوخاله شهرستان صومعه سرا ایجاد شده، در جمع خبرنگاران افزود: لوازم بهداشتی و ملزومات محافظت شخصی از جمله گان، لباس یک‌سره، کلاه، دستکش و ماسک از نیازهای ضروری و مستمر کادر درمانی استان بوده است.

وی با بیان اینکه علیرغم تلاش‌های صورت گرفته، کماکان درخصوص لوازم موردنیاز کادر درمانی و مردم کمبودهایی وجود دارد؛ اظهار داشت: گروه های جهادی با اقدامات فداکارانه و با استفاده از کمک ها و مساعدت های مالی خیران و موکب ها که همواره در مناسبت ها در کنار مردم بوده اند؛ کوشش های شایسته ای کرده اند.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: این کارگاه تولیدی نمونه‌ای از اقدامات گروه های جهادی است که می‌تواند در روز بیش از ۶۰۰  دست گان و لباس یکسره  تولید کرده و در اختیار مراکز درمانی و بیمارستانی استان قرار دهد.

وی تشکر از دست اندرکاران این گروه جهادی، قدردانی از این اقدام خداپسندانه و تبریک اعیاد شعبانیه به آنان و همه خیران و گروه های جهادی را از اهداف بازدید خود از این مجموعه عنوان کرد و گفت: یکی از ارزش های خدمات گروه های جهادی، جذب مشارکت خیران و انجام اقدامات جهادگرانه در کنار دولت و کادر درمانی در عرصه سلامت است.