در گفتگوی گیل خبر با رئیس بیمارستان شهید بهشتی انزلی مطرح شد؛
۱۳۹۹/۰۱/۰۳ ۱۵:۱۷ چاپ

رئیس بیمارستان شهید بهشتی انزلی توضیحات خود را در رابطه با ورود یک مدعی طب اسلامی به این بیمارستان ارائه کرد.

گیل خبر/ سرویس استانی: دکتر تنهایی در گفتگو با گیل خبر با اشاره به نحوه ورود این فرد به بیمارستان اعلام کرد: یک روحانی بود که ار طرف سازمان تبلیغات اسلامی به ما معرفی شده بود تا در مورد نحوه مسائل شرعی مربوط به بیماران کرونایی همکاری کند و این فرد مدعی طب اسلامی از طرف وی به بیمارستان ورود کرد و با بیماران ارتباط برقرار کرد.

وی با اشاره به عدم برخورد با حضور این فرد ابراز داشت: چون این فرد همراه آن روحانی بود این استنباط ار طرف کادر بیمارستان بود که برای همکاری جهت مسائل شرعی در بیمارستان حضور دارد و برای همین بدون مشکل خاصی توانست حضور پیدا کند. با این حال بعد از انتشار این فیلم عذر  این روحانی خواسته  و موارد جهت بررسی های لازم به مبادی بالاتر گزارش شده است.

گفتنی است  روحانی که بدون لباس و ماسک و دستکش وارد بخش قرنطینه بیماران کرونایی شد مرتضی کهنسال، اهل لنگرود، از شاگردان عباس تبریزیان است. وی سالهاست که در گیلان و قم تحت عنوان طب اسلامی مشغول است.


وی ۲۷اسفند ابتدا وارد یکی از بیمارستانهای گیلان شد و سپس با پرواز به اصفهان به یکی از بیمارستانهای این شهر مراجعه و وارد بخش عفونی مردان و زنان و بخش قرنطینه شده و ضمن تماس عمدی و بغل کردن ،اقدام به گرفتن عکس سلفی با بیماران می کند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code