دکتر روزبهان در آخرین جلسه ستاد تأمین منابع سازمان منطقه آزاد انزلی عنوان کرد ؛
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۶:۰۸ چاپ

گیل خبر/ به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، آخرین جلسه "ستاد تأمین منابع سازمان" به ریاست دکتر محمد ولی روزبهان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، معاونین و مدیران سازمان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشست با تأکید براینکه تنوع بخشی و گسترش خدمات سازمان بهمراه افزایش منابع درآمدی راهبردهای اصلی این سازمان در سال ۹۹ است، اظهار داشت: باتوجه به چالش های اقتصادی پیش روی کشور و منطقه ظرف یک ساله گذشته،بررسی کارشناسی ایجاد منابع درآمدی پایدار قانونی به منظور تأمین هزینه های تکمیل پروژه های زیرساختی منطقه؛ بهمراه ارتقاء و متنوع سازی امکانات و خدمات قابل ارائه به سرمایه گذاران و گردشگران ورودی، حائز اهمیت بوده و باید در دستور کار تمامی پرسنل سازمان در سال ۹۹ قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود دو بندر انزلی و مجتمع بندری کاسپین در محدوده این منطقه، بر لزوم بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت های دو بندر بزرگ کشورمان در دریای خزر به عنوان مکمل یکدیگر تصریح کرده و افزود: تأمین کالاهای اساسی و مواد اولیه واحدهای تولیدی منطقه و کشور به صورت ویژه و گسترده تری باید در دستور کار قرار گیرد.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی خواستار گسترش طیف خدمات بندری قابل ارائه در مجتمع بندری کاسین به منظور تسریع و تسهیل در خدمات رسانی به فعالین اقتصادی و افزایش منابع درآمدی سازمان شده و گفت: از سوی دیگر بهره برداری از محل های تأمین درآمد در حوزه هایی همچون خدمات انبارداری،ثبت شرکت،سرمایه گذاری،خودروهای پلاک منطقه و کالای همراه مسافر، از طریق افزودن خدمات سازمان باید در اولویت کاری قرار گیرد.

وی خواستار درآمدزایی از طریق شرکت های تابعه سازمان و استفاده از ظرفیت های بورس اوراق بهادار و انتشار اوراق صکوک شد و اضافه کرد: به منظور تسریع و تسهیل خدمات رسانی به سرمایه گذاران در مرحله اخذ پروانه ساختمانی،تسهیلات و خدمات جدیدی تعریف شود تا هم زمینه رضایت ارباب رجوع تأمین شده و هم منابع درآمدی جدیدی ایجاد گردد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در پایان برلزوم توجه به تنوع بخشی به خدمات در جهت تسهیل فرآیندهای خدماتی سازمان به سرمایه گذاران در حوزه های مختلف و فعالین اقتصادی تأکید کرد.

در ادامه این نشست، معاونین و مدیران سازمان به بیان دیدگاه های خود در خصوص سازوکارهای پیشنهادی ایجاد منابع درآمدی جدید برای سازمان منطقه آزاد انزلی در سال آتی به اظهار نظر پرداختند و مقرر شد جلسات ستاد تأمین منابع سازمان در سال آتی در راستای تحقق اهداف تعیین شده تداوم یابد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code