گیل خبر/  دکتر احمد دنیامالی، نماینده منتخب مردم بندرانزلی طی پیامی با تشکر و تقدیر از کادر درمانی درگذشت جانباختگان مبتلا به ویروس کرونا را تسلیت گفت.

در پیام وی امده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضایعه درگذشت هموطنان و همشهریان عزیزمان که این روزها و در اثر ابتلا به ویروس کرونا به دیار باقی می‌روند، سبب تاثر و تالم اینجانب گردیده و صد افسوس که در این بین به دلیل رعایت شرایط حاکم بر جامعه، امکان حضور در مراسم تشییع و عرض تسلیت به خانواده های معزا فراهم نیست. از این رو ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم این عزیزان علی‌الخصوص شهیدان راه خدمت و کادر زحمتکش بهداشت و درمان شهرمان آقای دکتر سیامک دیوشلی و سرکار خانم تهمینه ادیبی، تشکر ویژه ای هم خدمت نیروهای خط مقدم خدماتی و بهداشتی که بفرموده مقام معظم رهبری «کاری که امروز اینها میکنند جهاد فی‌سبیل‌الله است» عرض می‌نمایم.
در این بین متاسفانه خبر در گذشت عالم برجسته حضرت آیت الله بطحائی گلپایگانی از اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری که بنده توفیق مشاورت ایشان در زمینه مدیریت شهری را داشته‌ام نیز سبب افسوس و تألم گردید. ایشان که سال ها در مسیر فقاهت و تربیت شاگردان علوم دینی مساعی بسیاری را متحمل شده بودند در اثر ابتلا به این ویروس منحوس رحلت نمودند. بنده هیچگاه محبت‌های بی‌دریغ ایشان را علی الخصوص در برهه انتخابات اخیر و تفضلی که به اینجانب داشتند فراموش نخواهم کرد و ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان علو‌ درجات ایشان را از خداوند متعال خواستارم.
احمد دنیامالی