اهدای اقلام بهداشتی توسط پزشک انزلیچی مقیم کانادا

«دکتر پریسا صیاد» پزشک اهل بندر انزلی مقیم کشور کانادا با اهدای کالاهای پزشکی و مواد ضد عفونی کننده به ارزش ۵۰ میلیون تومان به کمک همشهریان خود در جنگ با کرونا شتافت.

گیل خبر/ با توجه به شیوع ویروس کرونا در گیلان و اعلام خطر جدی از سوی مسئولان ارشد استان برای جلوگیری از مسافرت به گیلان در ایام نوروز در پیش رو و همچنین اعلام وضعیت قرمز در برخی شهرهای استان از جمله بندرانزلی، پزشکان نیز حتی از فرسنگ‌ها دورتر از میهن اسلامی به کمک هموطنان خود شتافته و با ارسال کمک‌های نقدی و کالاهای مورد نیاز علاوه بر ابراز همدردی با همشهریانشان باری نیز از دوششان برداشته و کمک حال این روزهای هموطنانشان در روزهای بحرانی باشند.

در این بین مؤسسه فرهنگی و اجتماعی طرح زنگ مهربانی نو در بندرانزلی که در دو سال گذشته فعالیت‌های چشمگیری را با برپایی مراسم مختلف و همچنین کمک‌های مردمی و خیرخواهانه به مردم بندرانزلی را در کارنامه فعالیت خود دارند این بار با برقراری ارتباط در فرامرزها بار دیگر ثابت کردند که در کنار تلاش‌های دولتمردان برای کمک به کادر پزشکی ما نیز به نوبه خود سهمی در این عزم ملی داریم و همواره پای کار هستیم.

 

صادق صیاد مدیر این مؤسسه اظهار کرد: با انجام فراخوان کمک به مردم در فضای مجازی، مثل همیشه مردم جلوتر از مسئولان پای کار آمده و با اهدای کالا و کمک‌های نقدی ما را در امر کمک رسانی به جامعه محروم شهرمان یاری کردند.

وی افزود: دکتر پریسا صیاد از طریق فضای مجازی خواستار مشارکت در کمک به همشهریان خود شد که با اعلام شماره حسابی به ایشان تاکنون حدود ۵۰ میلیون تومان برای خرید مایحتاج پزشکی شهر برای اهدای آن به مردم و کادر پزشکی بیمارستان واریز کرده است.

صیاد ادامه داد: با کمک این پزشک خیر تاکنون ۹۰ پکیج گان و کلاه، ۲۰۰ عدد گان خالی، ۱۰۵ عدد کلاه خالی، ۲۰۰ عدد عینک، ۱۰۴ لیتر مواد ضد عفونی کننده، ۱۰۰ عدد ماسک سه لایه قابل شستشو، ۱۰ کارتن دستکش ۱۰۰ عددی، ۴۵۰ عدد سردست و ۱۰ هزار عدد پد الکلی خریداری و در بین مردم و کادر پزشکی بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی در حال توزیع است.

وی همچنین با اشاره به تهیه ۲۰۰ لیتر الکل و چهار کارتن آلوئه ورا برای تهیه ژل ضدعفونی، گفت: با حساب سرانگشتی می‌توان متوجه شد که تعداد کالاهای خریداری شده بیشتر از ۵۰ میلیون تومان قیمت دارد که باید بگویم علاوه بر کمک ۱۲ میلیون تومانی «سهراب متقی» شهروند بندرانزلی ساکن تهران به همشهریانش، با استفاده از ارتباطات این شهروند انزلیچی توانستیم کلیه اقلام ذکر شده را با تخفیف ویژه تهیه کنیم.

 

صیاد یادآور شد: دکتر صیاد همچنین اعلام کرده که با تخصیص مبلغ ۲۵ میلیون تومان در زمینه اشتغالزایی برای خانم‌های خانه داری که در این روزهای سخت همسرانشان در خانه مانده و بیکار شده‌اند پارچه‌های مورد تأیید وزارت بهداشت را تهیه کرده و توسط همین خانم‌ها ماسک در منزل تولید و به هر نفر نیز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به عنوان دستمزد پرداخت شود.

وی گفت: کلیه ماسک‌هایی تولید شده از این طریق نیز به صورت رایگان در بین شهروندان بندرانزلی توزیع می‌شود تا مردم با خیالی آسوده‌تر به جنگ با کرونا رفته و با همت و کمک همدیگر این ویروس منحوس را شکست دهیم.

 

مهر

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code