اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی گیلان:
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۰۸:۵۵ چاپ

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان فایل صوتی منتشر شده در فضای مجازی منتسب به دکتر وحید منصف در فضای مجازی را تکذیب کرد.

گیل خبر/ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در واکنش به انتشار یک فایل صوتی چند دقیقه ای منتسب به شهید خدمت دکتر وحید منصف اظهار کرد: فایل منتشر شده به هیچ وجه منتسب به زنده یاد دکتر منصف نیست.
وی ضمن تکذیب مؤکد فایل منتسب به شهید دکتر منصف، افزود: صدایی که طی آن فایل منتشر شده به هیچ وجه صدای شهید منصف نیست، چرا که آن زنده یاد بیش از ۱۰ روز در ای سی یو بستری بود.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه کاربران فضای مجازی در این شرایط حساس، شیوع ویروس کرونا نباید هر فایلی را دست‌به‌دست کنند، گفت: در فضای ملتهب کنونی باید سواد رسانه‌ای داشت و از رفتارهای غیر عرفی و اخلاقی به شدن پرهیز نمود چرا که این گونه رفتارها غم و اندوه خانواده های داغدار را دو چندان خواهد نمود.
وی با اشاره به هشدار دستگاه قضا نسبت به انتشار دهندگان اخبار کذب در دوران شیوع کرونا خاطرنشان کرد: یقینا منتشر کننده این فایل صوتی نیز مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت و به جهت جلوگیری از رفتارهای سو مشابه برخورد جدی با وی مورد انتظار است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code