گیل خبر/ خلیل بهروزی فر با بیان اینکه داغ عزیزان و همشهریان، این روز ها ما را متاسف و متاثر کرده است، گفت: برای شهروندان سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

منتخب مردم فومن و شفت به شعر 《بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند》اشاره کرد و افزود: مانند دوران دفاع مقدس، در بحران های بزرگ نیز مردم باید در کنار مسئولان بمانند تا همه باهم به جنگ دشمن امروز که ویروس کرونا است برویم.

وی با یادآوری اینکه برخی بازاریان و کارگران بخاطر مشکلات معیشتی به گزینه خانه ماندن معتقد نیستند، خاطرنشان کرد: دولت باید برای معیشت دچار چالش شده طبقات کم درآمد و بدون درآمد جامعه چاره اندیشی کند.

بهروزی فر خواستار حمایت مالکان از مستاجران برای بخشش یا تعویق اجاره بهای واحد های تجاری و مسکونی شد و متذکر شد: اگر این حرکت های انسان دوستانه که برخواسته از نژاد ایرانی و اعتقادات اسلامی ما است اتفاق بیوفتد آرامش و میل اجتماعی برای قبول نسخه خانه ماندن بیشتر می شود و آیندگان امروز ما را تحسین خواهند کرد.

خلیل بهروزی فر با یادآوری اینکه ما خود عزیز از دست داده ایم و داغ عزیزان دیگر ما را غم آلودتر می کند، متذکرشد: سلامتی همه فومنی ها و شفتی های عزیز و مردم ایران اسلامی آرزوی قلبی ما است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای حافظ سلامت، از تلاش و جهاد فی سبیل الله کادرهای درمانی، پرستاری و خدماتی بیمارستان ها و مراکز درمانی، گروه های جهادی و خییران برای حفظ سلامت و کمک به معیشت مردم منطقه قدردانی کرد و گفت: جهاد فقط جلوی توپ و تانک ماندن نیست و هرجا که مردم احساس کمبود و خطر کنند، آنجا باید برای یک مجاهد میدان نبرد و از خود گذشتگی باشد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code