گیل خبر/ به نقل از ورزش سه، علی کریمی بعد از آن مناظره ای که در برنامه نود داشت تقریبا سکوتی رسانه ای را پیشه کرد و تمام راه ارتباطی اش به پست های اینستاگرامی اش ختم می شد.


با این حال در روزهایی که به نظر می رسید او خودش را برای ماراتن دبی آماده می کند خبر می رسد که او در ماراتن دیگری در خیابان های تهران و برای یافتن ماسک و لوازم پیشگیری از کرونا است.

مجتبی پوربخش مجری برنامه فوتبال یک دیشب با انتشار یک ویدیو اعلام کرد که کریمی در حال جمع کردن وسایل مورد نیاز برای پزشکان و پرستاران بیمارستان های استان گیلان است:« می دانم که علی کریمی راضی نیست که من این حرف ها را می زنم اما وظیفه دارم از او تشکر کنم و دعا می کنم هرچه از خدا می خواهد به او بدهد.»

پوربخش در ادامه این ویدیو می گوید:« علی کریمی چند روزی است که خودش را به آب و آتش می زند ،مغازه به مغازه ، داروخانه به داروخانه، شب و روز تلاش می کند و ماسک، مواد ضدعفونی ، دستکش و ... جمع می کند تا در اختیار پرستاران و پزشکان بیمارستان های استان گیلان در قرار بدهد که در این روزها ایثار و مقاومت را معنا کرده اند. دمت گرم علی کریمی که به فکر مردم گیلان هستی.»

او اضافه می کند:«وظیفه ما است که قدردان او باشیم. ظرف چند روز آینده وسایل تهیه شده توسط علی کریمی با هماهنگی دکتر قربانی نماینده وزارت بهداشت در گیلان به پزشکان و پرستان تقدیم خواهد شد»

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code