این شرکت در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و فراگیری آن در برخی استانها و استقبال مردم به خرید از فروشگاه های اینترنتی، فعالیت خود را در استانهای پرخطر و دارای وضعیت قرمز آغاز کرد.
مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا در ادامه اعلام کرد: بر همین اساس، از روز پنجشنبه ( مورخ 22 اسفندماه 98 ) در شهرهای رشت، کرمانشاه و تبریز نیز آماده خدمت رسانی به هموطنان است.
کلب خانی در ادامه استقبال مردم را برای خرید از فروشگاه اینترنتی اُکالا بی نظیر و غافلگیرکننده توصیف کرد و افزود: با توجه به گرایش شدید مردم به خرید اینترنتی، همزمان ارائه خدمات بزرگترین سوپرمارکت آنلاین کشور ( okala) در استانهای تهران، البرز، سمنان، یزد، مشهد و کرمان نیز افزایش پیدا کرده است.
به گفته وی، در پی شیوع ویروس کرونا و توصیه های شدید بر عدم حضور در اجتماعات و ماندن در منزل، حجم خرید مردم از فروشگاه های اینترنتی اکالا نسبت به روز های قبل از شیوع ویروس کرونا، سه برابر شده است.
مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا اعلام کرد: در حال حاضر بیش از 5500 قلم کالا با تخفیفات فراوان بر روی اپلیکیشن و سایت اُکالا قابلیت سفارش دهی دارد و تلاش ما بر این است که تا خردادماه سال آینده، فعالیت خود را در سراسر ایران گسترش دهد.
وی ادامه داد: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، گرایش مردم به خرید کالاهای بهداشت فردی، میوه، محصولات پروتئینی افزایش پیدا کرده است و حجم معنی داری از سفارشات مردم به خرید این کالاها اختصاص پیدا کرده است و مصرف کنندگان می توانند به خرید کالاهایی همچون دستکش، ژل ضدعفونی و شوینده از اکالا نیز اقدام نمایند.
کلب خانی همچنین اعلام کرد: تمامی سفیر و جورچین های فروشگاه اینترنتی اُکالا موظف به استفاه از دستکش و ماسک شدند ضمن آنکه تمامی تجهیزات موجود به ویژه صندوق و دستگاه های پز به صورت روزانه و مرتب ضدعفونی می شوند.
کلب خانی همچنین گفت: مشتریان عزیز این امکان را دارند که از طریق وب سایت و اپلیکیشن اُکالا، کالاهای مورد نیاز خود را با اسکن بارکُد و یا به صورت صوتی ثبت کنند و لیست سفارشات را در حداقل زمان ممکن تحویل بگیرند.
نظر شما: