پشت پرده لغو کاهش ساعت های اداری؛
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۴:۲۲ چاپ

گیل خبر/ سرویس سیاسی: در پی برخی اقدامات پوپولیستی مدیران میانی دولت در برخی استان های بحران زده و اخذ تصمیماتی خارج از چارت اداری و مسوولیتی، به نظر میرسد وزارت کشور و مجموعه هیات دولت در تصمیمی تنبیهی و اثباتی کلیه ی تعطیلی ها و کاهشهای ساعت کاری در سراسر کشور را لغو نمود.
به نظر می رسد این تصمیم براساس اصول حفظ وحدت رویه اداری در کشور گرفته شده است و از نظر اداری و آرای حکومت داری تصمیم به صلاحی باشد.
اما هیات دولت و به ویژه وزارت کشور باید بر نظر اولیه مقامات ارشد کشور مبنی براینکه بهتر است مدیریت این بحران با وزارت بهداشت باشد نیز احترام بگذارد.
همه شواهد و گزارشات رسمی حکایت از وخیم بودن اوضاع استان گیلان و بدتر شدن وضعیت شیوع و ابتلای بیماری در این استان است.
کمبود دارو ، اقلام بهداشتی ، نیروی انسانی در حوزه درمان و از همه عیان تر نبود تخت برای بستری بیماران در این استان با یک تماس تلفنی و بررسی غیر حضوری برای هر فرد منصف و عاقلی قابل اثبات است.
بنابراین بار دیگر تاکید می گردد مجموعه تصمیم گیر در هیات دولت و وزارت کشور، جهت قطع زنجیره انسانی شیوع بیماری در گیلان و کنترل اولیه این بیماری و جلوگیری از گسترش کرونا در گیلان و سرایت آن به سایر نقاط کشور در تعطیلی و تغییر ساعت کاری ادارات استان تجدید نظر کند.