نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مردم به اقلامی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده احتیاج زیادی دارند.

گیل خبر/ جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اقدامات مسئولین در استان رشت پیرو مقابله با تهدید ویروس کرونا گفت: در حال حاضر مردم رشت به اقلامی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده احتیاج زیادی دارند.

وی تاکید کرد: همچنین باید بیمارستان‌های زیادی برای مداوای بیماران کرونایی در شهر رشت در نظر گرفته شود البته کمبود قرص و اقلام دارویی برای بیماران کرونا‌یی در رشت و استان گیلان احساس می‌شود که باید این موارد تامین شود که ما هم در این زمینه پیگیری‌هایی را انجام می‌دهیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: با این حال مردم باید در این شرایط بیشتر در منازل خود بمانند و در مکان‌های پر جمعیت حاضر نشوند تا این مشکل به نوعی کاهش یابد.

کوچکی‌نژاد در ادامه در زمینه تمهیدات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره مقابله با ویروس کرونا در استان گیلان تصریح کرد: متاسفانه وزارت بهداشت درمان نتوانست نیاز‌های استان گیلان را در برابر این بیماری تامین کند.

وی افزود: در این زمینه نه تنها برخی اقلام به دست مردم نرسید که حتی پرسنل درمانی هم برخی اقلامی درمانی را در اختیار نداشتند. و در حال حاضر در این زمینه مجدداً به داروخانه‌ها رجوع شده است.

این نماینده مجلس گفت: متأسفانه وزارت بهداشت در گام نخست مقابله با ویروس کرونا در گیلان موفقیت‌آمیز عمل نکرد.