تقویت سیستم ایمنی بدن با استفاده از خوراکی هایی با طبع گرم

 گیل خبر/ در شرایط حاضر که ویروس کرونا در حال شیوع است، به گواه پزشکان، یکی از راه های مقابله با انواع ویروس ها از جمله کرونا، تقویت سیستم ایمنی بدن است. سیستم ایمنی، بخشی از بدن ماست که سلول‌ های خودی را از بیگانه مثل باکتری ها و ویروس ها شناسایی کرده و آنها را از بین می برد.

 

بر این اساس توصیه شده که در کنار رعایت نکات بهداشت فردی، باید تلاش کرد تا با مصرف مواد غذایی خاص، سیستم ایمنی بدن برای مقابله با ویروس ها تقویت شود. خوراکی های دارای طبع گرم، از جمله مواد غذایی هستند که می توانند سیستم ایمنی بدن را تقویت کنند.

 

چای رفاه لاهیجان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود در شرایط حاضر که شاهد شیوع ویروس کرونا در جامعه هستیم، اقدام به عرضه محصولاتی برای تقویت سیستم ایمنی بدن با تخفیف ویژه نموده است. 

 

محصولاتی نظیر انواع دمنوش های بابونه و شنبلیله، تی بگ و چای خشک سبز و سیاه با زنجبیل، دارچین، زعفران، هل، زیره طبیعی و ... از جمله محصولاتی هستند که با داشتن طبع گرم به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و مصرف کنندگان عزیز را در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا قویتر می کنند.

برای تشویق مصرف کنندگان عزیز برای ماندن در خانه، محصولات با طبع گرم چای رفاه برای خریدارانی که به صورت آنلاین از طریق سایت چای رفاه به نشانی shop.refahtea.ir اقدام به خرید می کنند، با 20 درصد تخفیف عرضه شده و خریدهای بیش از 75 هزار تومان نیز به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال می شوند.

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code