مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۲:۰۴ چاپ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تأکید کرد: در شرایط کنونی، امنیت روانی جامعه بسیار مهمتر از امنیت جانی است.


گیل خبر/ فیروز فاضلی، صبح امروز در نشست کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد مدیریت و مقابله با گسترش کرونا در استان گیلان افزود: در این شرایط که تمام کشور درگیر یک بیماری خطرناک شده است، باید با فراهم کردن شرایط آرام و مناسب در جهت ایجاد آرامش گام برداریم.

مسئول کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد مدیریت و مقابله با گسترش کرونا در استان گیلان اظهار کرد: با کمک رسانه‌ها سعی در آموزش مردم در حوزه پیشگیری و کنترل بیماری داریم.

وی ادامه داد: در بخش هنری نیز از هنرمندان استان برای ایجاد فضای شاد و همچنین آموزش امور بهداشتی و در عین حال جلوگیری از شایعات کمک می‌گیریم.

فاضلی با بیان اینکه این روزها نیاز به حضور بیش از پیش روحانیون در فضای مجازی برای گسترش آرامش در جامعه داریم، افزود: هر کدام از حاضران در این جلسه به‌عنوان نماینده سازمانی که در حوزه اجرایی در فضای مجازی فعال هستند سعی کنند تا آرامش را در جامعه تزریق نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه امروز زمان انتقاد از عملکرد و به چالش کشیدن متولیان امر نیست، گفت: در شرایط کنونی باید همه با هم و دست در دست هم برای مواجهه صحیح با این بیماری عمل کنیم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code