رئیس هیات مدیره استقلال با ابراز رضایت از لغو بازی های لیگ اظهار داشت: از وزیر محترم بهداشت می خواهم فکری برای مردم شهر رشت کند چرا که وضعیت بحرانی و بدی در اینجا حاکم است.

گیل خبر/ سرویس ورزشی: اسماعیل خلیل زاده درباره انتخاب فتح الله زاده به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال گفت :از انتخاب فتح الله زاده خرسند هستم و امیدوارم وی با شروع کار خود در باشگاه در کنار دیگر همکاران بتواند موفق باشد .اعضای هیات مدیره نیز تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا در کنار سرپرست جدید مشکلات باشگاه از جمله مالی را رفع تا تهدیدی برای این تیم در آینده رخ ندهد. وی خاطرنشان کرد: با نظر وزیر ورزش و جوانان اعضای جدید هم به هیات مدیره اضافه می شوند تا در آینده تصمیمات بهتری برای باشگاه اتخاذ شود.

رییس هیات مدیره استقلال در حالی که در رشت به سر می برد درباره تعطیلی رقابت های لیگ و بازی استقلال در روز پنج شنبه برابر سایپا گفت :با توجه به اینکه ویروس کرونا به طرز بدی اپیدمی شده به همین منظور بهترین تصمیم مسئولان ورزش و بهداشت بر این بود که مسابقات را لغو کنند چرا که جان بازیکنان با مردم فرقی نمی کند اما گله ای دارم از وضعیت بیمارستان های رشت و با توجه به اینکه در اینجا حضور دارم اما می بینم که به هموطنان عزیزم خدمات رسانی خوبی نمی شود و این ویروس هم به شدت در حال افزایش است و بیمارها در رشت سرگردان هستند .

وی در انتهاب افزود: از وزیر محترم بهداشت می خواهم فکری برای مردم این شهر کند چرا که وضعیت بحرانی و بدی در اینجا حاکم است و بهتر است عملکرد تیم عملیاتی پزشکی بهتر شود چون حفاظت از جان مردم مهم خواهد بود