در پی شیوع بیماری کرونا در استان گیلان و آلوده شدن افرادی در چند شهر این استان انصاری دادستان شهرستان صومعه سرا خطاب به دستگاههای اجرایی و انتظامی این شهرستان دستورات لازم به جهت پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع کرونا را صادر کرد.

گیل خبر/ بر این اساس دادستان صومعه سرا ضمن تقدیر و تشکر از پزشکان و پرستاران و مجموعه عوامل کادر درمان که در این ایام با جان و دل در حال خدمت رسانی به مردم شهرستان می باشند دستور پیگیری موضوع تعطیلی برخی از مطب های پزشکان این شهرستان توسط دستگاه اجرایی ذیربط را صادر کرد.
همچنین دادستان صومعه سرا به جهت جلوگیری از گسترش بیماری دستور تعطیلی قهوه خانه ها و کافه ها و بازارهای محلی و مکان های عمومی این شهرستان را صادر کرد که در صورت مشاهده موارد تخلف اقدام قانونی از جمله پلمپ این اماکن در دستور کار خواهد بود.
در این راستا نیز پنجشنبه گذشته نیروی انتظامی شهرستان صومعه سرا از برگزاری بازار محلی بزرگ تولم شهر ممانعت بعمل آورد.
دادستان صومعه سرا در بخش دیگری از دستورات خود از کادر درمانی این شهرستان خواست تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و در قرنطینه قرار گرفتن خانواده های مبتلا به کرونا ویروس اقدام کنند.
انصاری با تاکید بر لزوم اتحاد و هماهنگی کامل کلیه دستگاههای اجرایی و انتظامی شهرستان از مردم خواست تا با وحدت و پذیرفتن محدودیت های موقت ایجاد شده تلاش کنند تا با کمک یکدیگر از شیوع بیشتر بیماری جلوگیری بعمل آورده و بتوانند در کنترل و درمان ناقلین و مبتلایان احتمالی بکوشند.
در پایان مردم این شهرستان می توانند موارد تخلفات و‌گزارش های خویش را در موضوعات مختلف در فضای مجازی واتس آپ به شماره تلفن ۰۹۳۹۹۷۹۳۰۱۹ ارسال نمایند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code