ضدعفونی اماکن عمومی و مراکز تجاری، تست با دستگاه تب سنج، نظارت و بازدید میدانی از هتل ها و اقامتگاه ها، تبلیغات و اطلاع رسانی

گیل خبر/ پس از اعلام شیوع ویروس کرونا در استان گیلان به دستور مدیرعامل سازمان ستاد مقابله با ویروس کرونا در این منطقه آغاز بکار کرد و وظایف و ماموریت های معاونت و دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

بنا بر این گزارش با توجه به اینکه منطقه آزاد انزلی یکی از مقاصد گردشگران بوده، ارائه تاکیدات لازم مبنی بر حفظ بهداشت و ضدعفونی نمودن مراکز خدماتی، نظارت و بازرسی بر واحد های اقامتی منطقه با حضور معاونت فرهنگی و تیم های بازرسی افزایش یافت.

دکتر سید حجت مهدوی ضمن تاکید بر لزوم حفظ بهداشت فردی و رعایت ضدعفونی کردن مسیرهای ورودی ، سرویس بهداشتی و فضاها داخلی، از مراکز اقامتی سطح منطقه بازدید بعمل آورد.

همچنین در پی شیوع ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از انتقال این ویروس، براساس دستور العمل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، و مدیرعامل سازمان اقدامات پیشگیرانه و کنترلی در راستای مقابله با ویروس کرونا در مجتمع بندری کاسپین انجام شد.

بنا بر این گزارش با توجه به ضرورت انجام فعالیت های بندر و تامین کالاهای اساسی، محوطه بندری، گمرک ، انبار و سیلوهای غلات ، مخازن و مجموعه اداری مجتمع بندری توسط تیم های اجرایی با حضور و نظارت مهندس امین افقی عضو هیات مدیره و معاونت امور بندری و حوزه خزر ضد عفونی شد.

معاون امور بندری و حوزه خزر از توزیع ماسک ، محلول ضدعفونی، انجام تبلیغات محیطی و آموزشی در محدوده بندر و گند زدایی نقاط مختلف در محدوده مجتمع بندری کاسپین خبر داد و افزود: این اقدامات پیشگیرانه به صورت مستمر انجام میشود و لازم بذکر است پاس کشتی نیز بر روند نظافت و رعایت نکات بهداشتی خدمه کشتی نظارت دارد.

 

عکس: علی سمرقندی