گیل خبر/ در پیام ارسلان زارع آمده است: خبر درگذشت پرستار گرانقدر سرکار خانم نرجس خانعلی‌ زاده موجب تأثر و تألم بسیار گردید.

استاندار گیلان در ادامه این پیام آورده است: بی شک درگذشت این شهروند لاهیجانی و همچنین پزشک فداکار آستانه ای مرحوم دکتر رضا کوچکی نیا، فارغ از اینکه به دلیل چه بیماری فوت کرده باشند؛ نشان دهنده آن است که جامعه پزشکی، پرستاری و کادر درمانی در بیمارستان ها و مراکز آموزشی در جریان مبارزه با گسترش ویروس کرونا در خط مقدم خدمات رسانی به مردم حضوری مستمر داشته و دارند.

 
زارع.در این پیام  آورده است: اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده آن مرحومان، مصیبت وارده را به جامعه پزشکی و درمانی استان تسلیت می گویم و از درگاه ایزدمنان سلامتی و بهروزی همه آنان و مردم استان را خواستارم و اطمینان می دهم به رغم وجود برخی مشکلات و کاستی ها از هیچ کوششی برای غلبه بر ویروس کرونا دریغ نخواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان در ادامه این پیام ابراز امیدواری کرده که انشالله در کنار هم و با همکاری یکدیگر بر مشکلات فائق خواهیم شد و کرونا را شکست می دهیم.

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت از کانون های گردشگری شمال کشور است که با توجه به نزدیکی به تهران  هر ساله میلیون ها مسافر در تعطیلات رسمی به ویژه نوروز و تابستان به این استان سفر می کنند.  

گیلان بعد از قم دومین کانون انتشار ویروس در کشور شناخته شد. بر اساس آمار رسمی ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکنون ۴ مورد ابتلای به کرونا در گیلان تایید شده که دو نفر از آنها جان باخته  و دو نفر بهبود یافته اند و بیش از ۷۰ مورد مشکوک نیز آزمایش گرفته شده و نمونه برای تشخیص به تهران ارسال شده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code