۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۴:۳۸ چاپ

پوشش رسانه ای گسترده ای که در مورد سردار دلهای گیلان سردار سیدعلی آقازاده منتخب مردم شریف شهرستان رشت و جمع دیگری از نیروهای انقلابی به راه افتاد به یاری خداوند متعال و بصیرت مردم پایان یافت. اما در این رویداد شوم جمعی از رسانه های داخلی که چنین انتظاری از آنها نبود نیز آب به آسیاب بدخواهان ریخته و موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم نمودند.

گیل خبر/ مجید عزیزی لیفکویی*


*فعال سیاسی اجتماعی فرهنگی

 

در گیر و دار مشکلات امروز کشور و آسیب های فراوانی که به دلیل عملکرد ضعیف برخی مسئولین بی تدبیر بر بدن نیمه جان مردم کشورم وارد آمده ، با انتخاب نیروهای انقلابی در اکثریت حوزه های انتخابی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جرقه ای از امید به پیشرفت در دل تاریک جامعه ؛ چشم ها را نوازش داد . در زمانه ای که گمان می رود عدالت امری فراموش شده ، ترحم واژه ای کمیاب و مردم به حال خود در سختی ها و سرمای زمستان رها شده اند بار دیگر الطاف حضور آن منجی مهربان ظاهر شد و گویی پدری مهربان مردم ستم دیده سرزمینم را در آغوش گرفت .

خبر مسرت بخش پیروزی قاطع نیروهای انقلاب این روز ها تیتر اول رسانه های ایران و جهان شده است . دلسوزان و مالکان اصلی انقلاب که سالها به دلایل گوناگون از سیستم مدیریت کشور حذف شده بودند بار دیگر با درایت مردم انقلابی و قدر شناس ایران ، سعادت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را یافته اند . مردم با رای خود خواستار پایان دادن به دوران ناامیدی و بی تدبیری های مدیریتی ، وعده های تو خالی ، فساد ، رانتخواری و عدم کارآمدی وزارت خانه های پیر و خسته و ناتوان و.... هستند و با این نگرش جان دوباره ای به کالبد کشور دمیدند.

با شهادت سردار سلیمانی جمله " شهدا زنده اند " بار دیگر معنا پیدا کرد و فرهنگ جهاد و شهادت بر کالبد سیستم اجرایی کشور برگشت. روح ملکوتی شهید حاج قاسم سلیمانی امروز با افتخار در پیشگاه خداوند منان حاضر و شاهد این رخداد میمون و مبارک است. با این وجود هنوز در ابتدای راه هستیم. به ظاهر ممکن است تصور شود که جریان منفعت طلب تضعیف شده باشد اما همچنان دست از فریب مردم و تشویش اذهان عمومی و ملتهب نمودن فضای جامعه بر نمی دارند .

اتفاقی که در مورد شایعه بیماری سردار سید علی آقازاده به صورت گسترده و هماهنگ از رسانه های اجیر شده و وابسته به استکبار جهانی و صهیونیست ها در بیرون مرزها و همکاران مزدور در داخل کشور رخ داد نمونه بارزی از خطریست که همواره سلامت و صلابت و امنیت کشور را تهدید می کند. پوشش رسانه ای گسترده ای که در مورد سردار دلهای گیلان سردار سیدعلی آقازاده منتخب مردم شریف شهرستان رشت و جمع دیگری از نیروهای انقلابی به راه افتاد به یاری خداوند متعال و بصیرت مردم پایان یافت. اما در این رویداد شوم جمعی از رسانه های داخلی که چنین انتظاری از آنها نبود نیز آب به آسیاب بدخواهان ریخته و موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم نمودند. از نیت قلبی آنها فقط خداوند با خبر است اما بهتر است با چشمانی بخشنده به این اتفاق نگریست زیرا حفظ آبروی مومن از حفظ خانه کعبه بالاتر است .

از این رو هیچ گونه شکایت و یا پیگیری ای از سایت های انتشار دهنده اخبار کذب در این خصوص نخواهد شد و فقط از سایت های مذکور درخواست می کنیم تکذیبیه خبر این شایعه را با همان توان منتشر کنند. به سهم خود از پایگاه های خبری فعال و پرمخاطب رشت بالاخص سایت گیل خبر به دلیل روشنگری و ختم این غائله تشکر می کنم.

همانطور که همه می دانیم درحال حاضر بزرگترین مشکل امروز جامعه و دغدغه مردم ما معضل اقتصادی و بیکاری جوانان است پس به جای پرداختن به حواشی باید تمام توان خود را صرف پیگیری در خواست های مردم کنیم و باری هر چند اندک را از روی دوش آنها و نظام برداریم و با اندکی محبت و خدمت بی منت تعدادی هر چند اندک از این ملت را که بحق ولی نعمتان کشور هستند به نظام و انقلاب خوش بین کنیم .

امام رحمت الله علیه حفظ نظام را از اوجب واجبات می دانند و حفظ نظام هم فقط با خدمت بی منت و رضایتمندی آنها بدست خواهد آمد.

آن نخل نا خلف که تبر شد ز ما نبود

ما را زمانه گر شکند ساز می شویم

 

 

گیل خبر: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.