تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان مقابل شهرداری سیرجان با نتیجه هفت بر صفر تن به شکست داد.

 

گیل خبر/ به نقل از فارس، دو تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی و شهرداری سیرجان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان از ساعت ۱۰ در سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب تیم فوتبال بانوان ملوان:

سمیرا رستمی، فاطمه نوری، فاطمه اصغری، فاطمه رحیمی، مونا ثریابین، هاجر شاه ملک پور، افسانه اقبال، آریسا رودباری، سمانه قاشیه، زهرا خندان، سیده زهرا معصومی

سرمربی: اعظم غلامی

سرپرست: مروارید دیانی

ملوانان هفته گذشته با پیروزی مقابل آویسا خوزستان موفق شدند به رده هفتم جدول صعود کرده و با ۲۰ امتیاز حضورشان در میانه جدول را تثبیت کنند؛ در سوی مقابل تیم شهرداری سیرجان با کسب ۳۸ امتیاز در رده سوم جدول ایستاده و در صورت از دست دادن امتیاز دیدار مقابل ملوان، جایگاهش درخطر خواهد بود.

شهرداری سیرجان با زدن ۶۱ گل سومین خط آتش لیگ را پس از شهرداری بم و سپاهان اصفهان در اختیار دارد؛ این تیم مقابل ملوان نیز به اندوخته‌های خود اضافه کرده و با هفت گل زمین مسابقه را ترک کرد!

پوکر شبنم بهشت و گل‌های زهرا علیزاده، ملیکا متولی و فاطمه شجاعی شکست هفت بر صفر را بر ملوان تحمیل کرد؛ شکستی که سنگین‌ترین باخت ملوان در لیگ برتر بوده و پیش‌ازاین سابقه نداشته است.

نتایج کامل دیدارهای هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان:

آویسا خوزستان ۳ – سینا بوشهر ۲

شهرداری سیرجان ۷ – ملوان انزلی ۰

هیئت فوتبال البرز ۱ – شهرداری بم ۳

ذوب‌آهن اصفهان ۰ – وچان کردستان ۳

همیاری ارومیه ۲ – سپاهان اصفهان ۷

آذرخش زاگرس شیراز ۱ – پالایش گاز ایلام ۱

به گزارش فارس، تیم فوتبال بانوان ملوان در پایان هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با کسب ۲۰ امتیاز در مکان هفتم جدول ایستاد؛ تیم‌های فوتبال شهرداری بم با ۵۴ امتیاز، وچان کردستان با ۴۸ امتیاز و شهرداری سیرجان با ۴۱ امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جدول ایستادند.