پیام دکتر احمد دنیامالی بعد از پیروزی در انتخابات مجلس؛
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۵:۲۰ چاپ

گیل خبر/ دکتر احمد دنیا مالی نماینده منتخب بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از حضور مردم در انتخابات مجلس و رای اعتماد به خود تشکر کرد.

در متن پیام دنیا مالی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
پروردگار جهان را شاکرم که رویداد انتخابات مجلس شورای اسلامی با نتیجه‌‌ دلخواه مردم صبور و تحول‌خواه شهرم به پایان رسید. آنچه در دوم اسفند رخ داد، بارقه‌ای روشن از اراده مردم انزلی به تغییر و تحول بود. مردم شهر و روستاهای انزلی نشان دادند که با وجود همه ناملایمات و مشکلات اقتصادی، به سرنوشت انزلی و آینده فرزاندان این خطه توجه دارند و برای انتخابی که ضامن خروج از وضعیت فعلی شهرستان باشد، به عرصه آمدند. در سال‌های حضور گروه تمامیت‌خواه، رکود و بیکاری و بی‌اخلاقی رشد فزاینده‌ای یافت و نگین بنادر دریای خزر از رقابت در تمامی عرصه‌ها باز ماند. بی‌شک این عقب‌ماندگی نه شایسته شهر پرفرصت و توانمندی چون انزلی ست و نه سزاوار مردمان مستعد و توانایش.‌ به شما اطمینان می‌دهم در سایه مشارکت و همیاری همه انزلیچی‌ها خواهیم توانست روزهای روشنی برای انزلی رقم بزنیم و شهر بی‌نظیرمان را به آنچه مستحق اوست برسانیم.
اینجانب از همه روستاییان و شهرنشینان، از همه کشاورزان و صیادان و معلمان و دانشگاهیان و ورزشکاران و کارمندان و پرستاران و بازاریان و ... برای حضور پرشور و سرنوشت‌سازشان در پای صندوق‌های رأی تشکر می‌کنم.
اینجانب خادم و نماینده همه مردم انزلی خواهم بود و با تلاش مضاعف و خدمتگزاری بیشتر و بهره مندی از خرد جمعی و اندیشه فاخر نخبگان و در سایه توکل به حضرت حق و تمسک به سیره اهل بیت (ع) و استعانت از روح بلند و آسمانی همسنگران شهیدم در صدد جبران خسارات و فرصتهای از دست رفته و هموار ساختن راه روشن و پر امید آینده خواهم بود. از امروز بایستی رفاقت جای رقابت را بگیرد و همه باهم برای تغییر و تحول و پیشرفت و آبادانی شهرمان تلاش کنیم.
در پایان از همه دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی که برای حفاظت از رأی پاک مردم و مقابله با نااهلان و کاسبان رأی ناپاک مجاهده نمودند، سپاسگزارم. همچنین به اطلاع همراهان پرتلاشم می‌رسانم که به دلیل شرایط خاص کشور در زمینه بهداشت عمومی و به جهت حفظ سلامتی همشهریان، مراسم جشن وعده‌داده شده لغو می‌گردد.

احمد دنیامالی - منتخب مردم فرهیخته بندر انزلی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی