نماینده نیازمند یک سایت رسمی فعال به همراه سامانه ارتباط مردمی است . متاسفانه در گذشته بیشتر مراجعات دفاتر نمایندگان شهرستان به شکل حضوری بوده

گیل خبر/ وحید مرادی


امروز که مطلبم منتشر می شود حتما نماینده منتخب مردم با انبوه پیام های تبریک و آرزوی موفقیت روبه رو است.

 اما این قلم، امر مهمتری برای یادآوری، قابل بیان می داند که نتیجه تجربه در مجلس شورای اسلامی و ارتباط با نمایندگانی همچون دهمرده نماینده سیستان، دلخوش صومعه سرا و محمد صادق حسنی رشت است.

با این تفاسیر و برحسب وظیفه شرعی، ملی و اجتماعی خود چند نکته را به نماینده مردم شهرستان رودبار پیشنهاد می کنم. این نکات به شرح زیر است :

سامانه ارتباط مردمی: نماینده نیازمند یک سایت رسمی فعال به همراه سامانه ارتباط مردمی است . متاسفانه در گذشته بیشتر مراجعات دفاتر نمایندگان شهرستان به شکل حضوری بوده.

 مدیر رسانه ای: اگر نماینده، تیم رسانه ی قوی برای بیان دستاوردها، تلاش ها و دغدغه هایش نداشته باشد قطعا با مشکلات زیادی روبه رو خواهد شد.

بعضی از نمایندگان شهرستان های کوچک تر این امر را در ابتدای مسیر جدی نمی پندارند ولی چهار سال بعد به تلخی و حسرت از این موضوع یاد می کنند.


مسئول دفتر نماینده: افراد صبوری را انتخاب کنید که مسئول دفتری جنابعالی را کار کارمندی (منحصر به زمان اداری)ندانند و پاسخ نامه ها را به دقت و سرعت تحویل صاحبان آن بدهند.

نباید فراموش کرد در این راه کوچکترین اختلاف خانوادگی، تغییرات مالی و ... در زندگی این افراد از نظر افکار عمومی دور نخواهد ماند و متاسفانه یا خوشبختانه به پای عملکرد نماینده هم نوشته خواهد شد.

به کار گیری مشاور جوان: به واسطه ذات کار نمایندگی، منتخبان مردم درگیر دغدغه های سترگی می شوند که کمترین روندش به وزرا و میرکل های سازمان های عظیم کشوری گره می خورد. در این بین مشاور جوان می تواند بسیاری از مشکلات شهرستان را پیگیری و کمک زیادی به نماینده کند.

 

گیل خبر: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.