سه شنبه 29 بهمن 98همایش هم‌اندیشی و گردهمایی روسا و دبیران کانون های توسعه کارآفرینی کشور و انتخابات شورای مرکزی کانون‌های کارآفرینی با حضور روسا و دبیران کانون کارآفرینی استان‌ها در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

گیل خبر/ در این گردهمایی پس از برگزاری انتخابات و شمارش آرا، افشین رحیمی (رئیس کانون کارآفرینی استان گیلان) و تنها کارآفرین حاضر از استان گیلان در این انتخابات، از بین ده نفر کاندیدای این دوره با اخذ 18 رای، به عنوان دومین رای بالای کشوری، به سمت دبیر شورای مرکزی کانون‌های کارآفرینی کشور انتخاب شد.

در این مراسم رحیمی تشکیل انجمن خیرین کارآفرین‌ساز، تعامل با کانون کارآفرینی کشور و شبکه‌سازی از کنشگران زیست‌ بوم کارآفرینی را جزو اولویت‌های خود عنوان کرد.

گفتنی است افشین رحیمی فارغ التحصیل رشته دکتری شیمی تجزیه از دانشگاه گیلان با سابقه تدریس در حوزه های مختلف شامل دوره آشنایی با مفاهیم اکوسیستم کارآفرینی، دوره توانمند سازی دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان فعال در حوزه کارآفرینی سراسر کشور و سلسله آموزش های مرتبط با شناسایی و ساماندهی رسته فعالیت های اولویت دار استان گیلان در قالب کارگاه آموزشی اهداف طرح تکاپو راهبری در سامانه کارا است.

وی همچنین به جهت موفقیت و کسب عناوین زیر مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفته است.

* کارآفرین برتر استان در سال‌های 1391 و 1392 و 1396

* کارآفرین برتر ملی بخش صنعت ١٣٩٣

* صاحب امتیاز اولین آزمایشگاه غیر دولتی کنترل مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی و سم شناسی گیلان اکرودیته وزارت بهداشت و استاندارد

* اولین شرکت تولیدی - صنعتی دانش بنیان در عرصه آرایشی و بهداشتی" شرکت صامت تک خزر"

* برند برتر ملی در صنعت آرایشی و بهداشتی

* تولید کننده برتر استانی (هفت سال)

*آزمایشگاه نمونه استاندارد در سال 1389 و 1398

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code