استاندار گیلان پس از حضور در انتخابات مجلس:
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۰۹:۲۸ چاپ

استاندار گیلان گفت: حضور و مشارکت حداکثری ملت ضریب امنیت کشور را ارتقاء می دهد و زمینه ساز تقویت انسجام ملی است.

گیل خبر/ به نقل از ایرنا، ارسلان زارع روز جمعه در حاشیه رای گیری در میدان شهدای رشت افزود: حضور ارزشمند ملت در انتخابات زمینه ساز توسعه استان و کشور است و ناامیدی دشمنان و همه مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی را موجب می شود.

وی اظهار داشت: مردم آگاه استان گیلان همواره در همه صحنه های انقلاب اسلامی در رویدادهای مهم سیاسی، اجتماعی و انتخاب های باشکوه به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی در راستای احقاق حقوق شهروندی پیشتاز بودند که مایه خرسندی و مباهات است و جای قدردانی دارد.

استاندار گیلان عنوان کرد : یقین دارم که مردم شریف، هوشیار و نجیب استان گیلان همچون ادوار گذشته در این دوره نیز حضور حماسی دارند چنانکه حضور گیلانی ها هموراه از متوسط کشوری بیشتر بوده است و این به سبب شناختی است که از این مردم آگاه و حاضر در همه صحنه های انقلاب اسلامی، سیاسی و اجتماعی داریم.

وی خاطر نشان کرد: استانداری گیلان و وزارت کشور، فرمانداری ها و بخشداری ها وظیفه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند به همین خاطر همه پیش بینی های لازم طبق روز شمار فرآیند انتخابات انجام شده است.

استاندار گیلان اضافه کرد: در همان ساعات نخست رای گیری قریب به دو هزار و ۵۵۹ شعبه در سطح استان و نیز یک شعبه خاص اقلیت دینی در انزلی و همه عوامل اجرایی و ناظران سر شعب اخذ رای حاضر بودند و روند عملیات اجرایی را به صورت آنلاین رصد می کنیم.

وی بیان داشت: علی رغم شرایط نامساعد جوی روزهای گذشته، در حال حاضر مشکل خاصی نداریم مردم اطمینان داشته باشند که انتخابات در امنیت و سلامت کامل برگزار می شود.