ریحانه احمدی در هواداران خود در آستانه اشرفیه:
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۰۰:۰۰ چاپ

گیل خبر/ ریحانه احمدی در جمع هواداران خود در حوزه انتخاباتی شهرستان آستانه اشرفیه خود را تنها بانوی حاضر در مجلس انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرق گیلان معرفی کرد و گفت: امروز مردم تنها تصمیم گیرنده اصلی هستند و هرجا که منافع مردم در میان باشد حافظ منافع مردم خواهم بود.
 

وی افزود : برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سه سطح ملی، بین المللی و منطقه ای سفیر مردم خواهم بود.

 

کاندیدای دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه آستانه اشرفیه تصریح کرد: من برای تحول آمده ام من سفیر مردم خود خواهم بود میدانم برای بهبود اوضاع تنها نخوام ماند.

 

احمدی یادآور شد: من فرزند همین سرزمین و همین دیارم و با الگو برداری از اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا(ع) و حضرت زینب (س) برای احقاق حق از دست رفته مردم پای در عرصه انتخابات گذاشته ام.

 

این کاندیدا شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر خاطرنشان کرد: این شهرستان به لحاظ دارا بودن پتانسیل هایی چون بقعه متبرکه آقاسید جلال الدین اشرف ، استاد ادب دکتر معین ، موقعیت جغرافیایی و با دارا بود ۳۷ کیلومتر سواحل زیبا، و دو محصول استراتژیک برنج و بادام زمینی هنوز نتوانسته است جایگاه خوبی را در حوزه های مختلف اقتصادی سیاسی اقتصادی و فرهنگی را بدست آورد.

 

احمدی ساماندهی و مطالبه گری از دستگاههای اجرایی را از مهمترین مطالبات خود برشمرد و خطاب به مردم گفت: ایا دعواهای سیاسی و انتخاباتی مشکلات معیشتی و درمانی مردم را حل خواهد کرد؟؟

همه مردم شهرستان آستانه اشرفیه با توان بالقوه این شهر وافقند و باید بدانید که با جنگ و تخریب شهرستان پیشرفت نخواهد کرد.

 

وی جرم شاه چراغ شیراز را جز سه منطقه مذهبی گردشگری کشور عنوان کرد و اذعان داشت: شهرستان آستانه اشرفیه به برکت بقعه آقاسید جلال الدین اشرف برادر امام رضا(ع) و بنیانگذار نهضت دیلمیان می تواند با توسعه حرم جز یکی از مقاصد گردشگری محسوب گردد و سفره پر برکت آن وسیع تر شود.

 

او گفت: میتوان استانه اشرفیه را به چهارمین شهر مذهبی گردشگری تبدیل کرد . البته در صورت اعتماد مردم شریف این شهرستان تمام توان در راستای مذاکرات جدی خود را در حوزه تحقق این امر خواهم بست. چرا حرم شاه چراغ به عنوان سومین شهر مذهبی باید اعتبارات ملی برخوردار و آقا سید جلال الدین اشرف از این اعتبارات محروم باشد؟ و گردشگران ما که ساعتها در ترافیک پشت پل آستانه منتظر بازگشایی مسیر بمانند.

 

احمدی خاطرنشان کرد: شهرستان آستانه و بندر کیاشهر دارای فرصت های بالقوه متعددی است. بازار چند ۴۰۰ میلیون نفری در قفقاز بهترین فرصت برای صادرات برنج و بادام محصولات گلخانه ای و… است.

 

وی افزود: شهرستانی که زیباترین بندر تاریخی را داراست متاسفانه در حال حاضر هویت تاریخی خود را از دست داده است.

 

این کاندیدای حوزه انتخابی شهرستان آستانه اشرفیه یادآور شد: امروز با شغل معلمی وارد عرصه انتخابات شدم. امروز پول و ثروت در جیب آقازاده ها در فراسوی مرزهای ایران است . چرا صیاد و کشاورز و کارگر پول ندارد و پول میلیارد میلیارد توسط آقازاده به یغما برده میشود و جیب جوانان ما خالی و دختران و پسران آقازاده در ان سوی مرزها به خوش گذرانی می پردازند.

 

ریحانه احمدی خود را پلی برای فرزندان این سرزمین توصیف کرد و گفت: من قصد سفر کرده ام و آبروی خود و خانواده ام را فدای مردم سرزمینم می کنم و آمده ام این تابو را بشکنم.اینهمه دروغ، بی تقوایی و بی اخلاقی به خاطر چیست؟ روزی ده خبر دروغ بر علیه من پخش می کنند هیچ مرزی برای دروغ ها و تهمت های وارده بر من قائل نیستند.

 

تنها کاندیدای شرق گیلان با تاکید بر اینکه آستانه نیازمند تحول بزرگی است، گفت: آستانه اشرفیه سرزمین مادران شهیدانی چون خوش سیرت و اسماعیلیان است، و به احترام این مادران خبر دار خواهیم ماند.من در کنار مردم شهرم خواهم ایستاد من جوان دهه شصت در دوران جنگ نبودم اما امروز آمده ام به جنگ کسانی بروم که تمام پست های مدیریتی را متعلق به خود و اطرافیان خود می دانند