هیات ورزش صنعت آب و برق گیلان برگزار نمود:
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۱۶:۲۰ چاپ
شنواره ورزشی بمناسبت دهه مبارک فجر و به یاد سردار دلها حاج قاسم سلمیانی

گیل خبر/ به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، دبیر هیأت ورزش صنعت آب و برق گیلان از برگزاری جشنواره ورزشی بمناسبت دهه مبارک فجر با هدف ارتقاء روحیه کارکنان، ایجاد انگیزه، بالابردن راندمان کاری خبر داد.

حمیدرضا ناطقی دبیر هیأت ورزش صنعت آب و برق گیلان با اعلام این خبر افزود: مهمترین اولویت دبیرخانه ورزش وزارت نیرو و همچنین هیات ورزش صنعت آب و برق گیلان، همگانی کردن ورزش بین کارکنان و خانواده هاست که در این راستا جشنواره ورزشی کارکنان صنعت آب و برق گیلان بمناسبت دهه مبارک فجر با یاد سردار دلها حاج قاسم سلمیانی برگزار شد.

وی در ادامه گفت: پس از برگزاری جلسات دبیران ورزش شرکت ها، رشته های دوومیدانی و آمادگی جسمانی، تیراندازی، فوتبالدستی و طنابکشی برای آقایان و همچنین رشته های دارت، شطرنج و دوومیدانی و آمادگی جسمانی برای مسابقات بانوان شاغل در صنعت آب و برق گیلان انتخاب شد.

دبیر هیأت ورزش صنعت آب و برق گیلان همچنین خاطر نشان کرد: برای رقابت های دارت و تیراندازی آقایان و همچنین شطرنج بانوان کلاس های آموزشی قبل برگزاری مسابقات برگزار شد.

وی یادآور شد: مسابقات دارت بانوان صنعت آب و برق گیلان با حضور بیش از 35 نفر بمیزبانی شرکت آب منطقه ای گیلان برگزار شد که رشیدی از توزیع برق مقام اول، نصیریان نیا از آب و فاضلاب مقام دوم و هادی زاده از توزیع برق مقام سوم را از آن خود نمودند.

 

گفتنی است مسابقات تفنگ بادی با حضور 34 نفر از آقایان بمیزبانی شرکت آب منطقه ای گیلان برگزار شد که در رشته تفنگ بادی مقام اول را راحلی از توزیع برق با 83 امتیاز، مقام دوم علی نیا از توزیع برق با 80 امتیاز و مقام سوم حنیفه پور از آب منطقه ای با 74 امتیاز از آن خود نمودند.

و همچنین در رشته تپانچه مقام اول نیکوئی از برق منطقه ای با 95 امتیاز، مقام  دوم ژاله از توزیع برق با 91 امتیاز و مقام سوم شیرزاد از توزیع برق با 81 امتیاز منتخب این دوره از مسابقات شدند.