فرماندار انزلی اعلام کرد مشکل امنیت انتخاباتی خاصی در انزلی نداریم و آرامش حکم فرما است.

گیل خبر/ سرویس سیاسی:  اسماعیل حیدری آزاد فرماندار بندر انزلی در گفتگو با گیل خبر با اشاره به ماجرای ضرب و شتم طرفداران دو کاندیدا در بندر انزلی اظهار داشت: در حال حاضر مشکل امنیت انتخاباتی خاصی در انزلی نداریم و آرامش حکم فرما است. موضوعی که مطرح شد از سوی دستگاه های قضایی و انتظامی در حال بررسی و در مرحله تحقیقات است. برای همین نمی توان فعلا گفت که درگیری هایی که رخ داده از سوی طرفداران کدام کاندیدا صورت گرفته  و تاکنون از سوی نهادهای قضایی و انتظامی  چیزی اعلام نشده است. برای همین از کاندیداها می خواهیم که تا مشخص شدن ماجرا برای گرفتن رای موضوع را به طرف مقابل منتسب نکنند.

وی اظهار داشت: هر موضوعی توسط دستگاه های انتظامی و قضایی بررسی و در نهایت اعلام خواهد شد. فعلا چون همه چیز در حال بررسی است نمی توانم بگویم که جزئیات ماجرا چه چیزی بوده است.

وی با توصیه به کاندیداها برای رعایت اخلاق در ساعات پایانی تبلیغات ابراز داشت: از کاندیداها می خواهیم از هرگونه تخریب یکدیگر پرهیز و اخلاق را رعایت کنند و با توصیه موازین اخلاقی  تلاش کنند برنامه های خودشان را ارائه دهند و در سخنرانی ها و تبلیغات رعایت مسائل اخلاقی را داشته باشند. وی در انتها خاطرنشان کرد: کاندیداها  و طرفدارانشان با دعوت مردم  به حضور حداکثری و مشارکت در پای صندوق ها می توانند اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک بار دیگر به جهانیان عرضه کنند.