جوانان انقلابی حامی سید ولی الله عظمتی
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۱۱:۴۲ چاپ

اعتقاد به کادرسازی و پرورش نیروهای جوان وجه تمایز عظمتی است.

 گیل خبر/ ستاد جوانان حامی سید ولی الله عظمتی

 

(قسمت سوم) 

 

تنها ۴ روز تا انتخابات مجلس باقی مانده است و مردم رشت باید بار دیگر در آزمونی مهم شرکت کنند و سرنوشت ۴ سال آینده و شاید ده ها سال آینده خود را رقم بزنند. برخی معتقدند بخشی از مشکلات فعلی جامعه ناشی از عملکرد نمایندگان سابق بوده است و برخی دیگر اعتقاد دارند با حضور جوانان کار ها آسان می شود.

باید واقع بین بود و در این روزهای پایانی از تصمیمات احساسی و هیجانی که نتیجه ای جز شکست ندارد اجتناب کرد. شاید اگر این صحبت ها دو سال قبل مطرح می شد و در همان زمان عده ای پیش قدم می شدند و موجی فراگیر برای شناسایی جوانان مستعد و شکوفا نمودن ظرفیت های اجتماعی حمایت از آنان شکل می گرفت امروز گزینه های جوان حاضر در انتخابات از بخت به مراتب بیشتری برای پیروزی برخوردار بودند امااکنون بایداعتراف کرد به جز یک شگفتی یا پدیده چندان نمی توان به پیروزی جوانان رشت در انتخابات مجلس یازدهم خوش بین بود.

در چنین وضعیتی باید به دنبال فردی رفت که قدرت برقراری ارتباط دوسویه با جوانان و حمایت از آنان را دارد. در روزهای اخیر جضور پرشمار جوانان و دانشجویان در ستاد ولی اله عظمتی و ارائه لیست حمایتی پویش «جودر» نشان داد او از محبوبیت بالایی میان جوانان برخوردار است و شاید حضور او در مجلس بتواند نقطه عطفی برای شنیده شدن صدای جوانان این شهر باشد.

حضور افرادی چون عظمتی در مجلس این فرصت را ایجاد می کند تا حلقه هایی از جوانان شناسایی پرورش داده شوند و از میان همین جوانان در آینده بتوان نمایندگانی را راهی شورا یا مجلس کرد.

بدون ذره ای تردید باید اذعان کرد که تحصیلات آکادمیک به تنهایی نمی تواند از جوانان ما، مدیرانی کارامد بسازد و حضور افرادی چون عظمتی که پتانسیل جذب جوانان را در اطراف خود دارد می تواند فرصتی باشد تا نسل آینده مدیریتی این شهر رفته رفته با اصول و قواعد مدیریتی آشنا شود تا با کسب تجارب بیشتر پا به عرصه های مهم تر بگذارند.

کادرسازی، حلقه مفقوده مدیریتی در این شهر و استان و حتی کشور محسوب می شود و فرصت دادن به افرادی همچون عظمتی که اعتقاد به کادرسازی و پرورش نیروهای جوان دارند می تواند آینده ای به مراتب بهتر برای این سرزمین و جوانانش رقم بزند.

 

 

انتشار یادداشت و مطالب انتخاباتی در این پایگاه خبری نظر احزاب و جریانهای سیاسی بوده و لزوما دیدگاه گیل خبر نیست.