ستاد جوانان حامی سید ولی الله عظمتی
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۱۲:۰۳ چاپ

باید به دنبال راه چاره باشیم تا این بار کسی را راهی بهارستان کنیم که تنها کار خود را به درستی انجام دهد و به دنبال خویشاوند سالاری نباشد. ما باید به دنبال فردی باشیم که توانایی درک مشکلات، بیان مشکلات و حل مشکلات را داشته باشد. کسی که ناطق خوبی باشد و به گفته های خود جامه عمل بپوشاند.

گیل خبر/ ستاد جوانان حامی سید ولی الله عظمتی

(قسمت دوم)

- عظمتی وام دار هیچ جناحی نخواهد بود و صدای رسای گیلان خواهد شد

- او توانایی جذب ده ها هزار رای دارد

اگر از خودتان می پرسید چرا باید به سید ولی اله عظمتی رای بدهید به شما توصیه می کنیم نگاهی به دور و اطراف خود بیندازید.

اگر از وضعیت امروز خود رضایت دارید اگر به عملکرد نمایندگان پیشین رشت در مجلس نمره قبولی می دهید و از تصویب قوانین و نحوه نظارت بر آنها در قوه مقننه راضی هستید به شما می گوییم باز هم رای خود را تکرار کنید و به دنبال گزینه ای جدید نباشید تا وضع موجود حفظ شود.

اما ما به عنوان جمعی از جوانان و دانشجویان این شهر که در آستانه پایان دوران تحصیلات آکادمیک و ورود به بازار کار هستیم گله مندی های بسیاری نسبت به وضع موجود داریم. ما از آینده کاری و امنیت اقتصادی خود نگرانیم. با این روند، فرصت یکباره زندگی ما به سرانجام خوشی ختم نخواهد شد و از آنجا که معتقدیم سرنوشت هر قومی به دست خودش رقم خواهد خورد دست روی دست نخواهیم گذاشت و این بار برای حمایت تمام قد از گزینه ای که شایستگی حضور در مجلس ارد اعلام آمادگی می کنیم.

بنابراین باید به دنبال راه چاره باشیم تا این بار کسی را راهی بهارستان کنیم که تنها کار خود را به درستی انجام دهد و به دنبال خویشاوند سالاری نباشد. ما باید به دنبال فردی باشیم که توانایی درک مشکلات، بیان مشکلات و حل مشکلات را داشته باشد. کسی که ناطق خوبی باشد و به گفته های خود جامه عمل بپوشاند.

در این اندک زمان باقی مانده باید در میان گزینه هایی که از سبد رای قابل اتکایی برخوردارند انتخاب کنیم تا زحماتمان به نتیجه ای مطلوب ختم شود.

سید ولی اله عظمتی با سخنرانی های اخیر خود نشان داد از مشکلات این شهر به خوبی با خبر است و می تواند به خوبی مشکلات را گوشزد کند و به گوش مسئولین برساند. او همان گزینه ای است که بدون قرار گرفتن در لیست های مختلف می تواند ده ها هزار رای را به سمت خود جلب کند و بدون آن که وام دار این جناح و آن جناح باشد به صورت مستقل در مجلس یازدهم به صدای رسای گیلان تبدیل شود.

پس قبل از آن که دیر شود حمایت خود را از سید ولی اله عظمتی اعلام می کنیم و در این روزهای باقیمانده تمام توان خود را برای پیروزی او به کار خواهیم بست.

انتشار یادداشت و مطالب انتخاباتی در این پایگاه خبری نظر احزاب و جریانهای سیاسی بوده و لزوما دیدگاه گیل خبر نیست.