لیگ دسته اول فوتبال ایران؛
۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ۱۶:۴۹ چاپ

هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران با تساوی ملوان و شکست داماش در خارج از خانه ادامه پیدا کرد.

گیل خبر/ از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ یک تیم نود ارومیه در خانه برابر داماش گیلان قرار گرفت و توانست با دو گل حریف خود را از پیش رو بردارد.

نود هفته قبل در شیراز با قشقایی دیدار کرد و به نتیجه تساوی بدون گل برابر حریف خود رسید و داماش با نتیجه ۲-۱ گل ریحان را شکست داد و به برد بزرگی دست یافت.

با این حال نود برای رسیدن دوباره به جمع مدعیان احتیاج مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشت. به همین دلیل بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۶ توسط امین عباسی به گل اول رسید. در ادامه و با گذشت تنها ۴ دقیقه، وحید خشتان بازیکن لیگ برتری نود، موقعیت طلایی در محوطه جریمه به دست آورد و توانست با ضربه ای خوب اختلاف را دو برابر کند.

نود که به هدف خود در این دیدار رسیده بود، کنترل بازی را در دست گرفت. داماش نیز که به علت سفر سخت و زمینی به ارومیه خسته بود، نتوانست موقعیت خوبی را خلق کند و در نهایت شاگردان وحید بیاتلو نتیجه را به نفع خود پایان بردند.

نود با این برد ۴۲ امتیازی و هم امتیاز با مس کرمان شد و یک تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم دارد. داماش نیز با ۳۲ امتیاز در همان رتبه نهم باقی ماند.

 

همچنین تیم ملوان در کرج مهمان تیم گل ریحان البرز بود که در پایان این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

رضا ناصحی دقیقه 39 برای گل ریحان و محمدرضا نقدی پور دقیقه 15 برای ملون گلزنی کردند.

ملوان با کسب 23 امتیاز و هم امتیاز با نیروی زمینی و سپیدرود در رده چهاردهم جدول قرار دارد. مسابقه تیم های سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت در این هفته به زمان دیگری موکول شده است.