در نبود جایگاه تبلیغاتی؛
۱۳۹۸/۱۱/۲۵ ۱۶:۴۳ چاپ

گیل خبر/ سرویس اجتماعی: بیش از یک روز از آغاز رسمی بازه زمانی تبلیغات کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می گذرد اما شما حتی یک جایگاه رسمی تبلیغات در سطح شهر نمیبینید.

در هر دوره انتخابات فرمانداری و بالاخص شهرداری شهر رشت با ایجاد مکانهای مشخصی برای نصب تبلیغات کاندیداها تلاش می کردند تاپوسترها و تبلیغات انتخابات، چهره شهر خسته رشت را بیش از پیش مخدوش نسازد و زحمت پاکبانان شریف این شهر را در جمع اوری ضایعات این تبلیغات دو چندان نکند اما اینبار ظاهرا اوضاع کمی متفاوت از گذشته و به نفع کاندیداها گشته است.

شهرداری رشت طی روزهای اخیر درگیر مشکلات بارش برف و رفع انسداد معابر اصلی و فرعی شهر است و پرسنل شریف این ارگان تمام تلاش خود را برای رفع سو مدیریت بحران برف در رشت بکار بسته اند و ظاهرا این معضلات باعث شده تا نتوانند علی رغم آمادگی کامل! در موعد مقرر داربست و گونی های مکان تبلیغات را نصب کنند و این در حالی است که حتی شهرهایی چون خمام و خشکبیجار این مکانها را نصب کرده اند.

کافی است چرخی در شهر بزنید تا ببینید طرفداران کاندیداها چه بلایی بر سر سیما و منظر رشت آورده اند. تیرهای برق، دیوارهای شهر، پست های برق و مخابرات، جداول خیابانها، شاخه های درختان و حتی المانهای میادین شهر نیز از دست پوستر چسبانهای گرامی در امان نمانده اند و کافی است تا کمی به رویشان بخندید و ببینید که پوستری را هم بر پشت شهروندان نصب می کنند!

بنرهای افراشته از نوک تیرهای برق و ریسه های تبلیغاتی آویزان در بین درختان خیابان که نمیدانیم بر اساس کدام قانون انتخاباتی اینچنین بر افراشته شده اند؟

خوب است شهرداری رشت که تقریبا از پیک کاری جمع اوری برف فارغ گشته سریعا اقدام به نصب جایگاههای تبلیغات نماید تا چهره رشت و نوع مدیریت آن بیش از این انگشت نمای عام و خاص در کشور نگردد.