گیل خبر/ مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت: با توجه به بارش برف سنگینی که از یکشنبه شب در استان گیلان و در شهرستان رشت آغاز شده ، بازی تیم های سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت لغو و به زمان دیگری موکول شد.

علیرضا وهابی افزود: قرار بود تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت عصر روز شنبه هفته آینده ۲۶ بهمن ماه در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم بروند.

وی ادامه داد: با توجه به بارش برف ، نامه ای از سوی افشین ناظمی مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت به هیات فوتبال گیلان ارسال شد که با توجه به این امر، هیات فوتبال گیلان نیز نامه ای به فدراسیون فوتبال ارسال کرد تا این دیدار لغو شود.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان بیان کرد: فدراسیون فوتبال نیز با درخواست هیات فوتبال گیلان موافقت و این بازی را لغو کرد و طبق اعلام این فدراسیون، بازی تیم های سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت به روز سه شنبه هفته آینده ۲۹ بهمن ماه برگزار می شود.

وهابی در خصوص عدم آماده بودن زمین ورزشگاه سردارجنگل برای میزبانی این دیدار نیز اشاره و خاطرنشان کرد: فرد یا افرادی که این ورزشگاه را در اختیار دارند و آن را اجاره کرده اند برای برف روبی و همچنین آماده کردن این زمین کاری انجام ندادند.

وی تصریح کرد: قبل از آغاز برف باید زمین را با کاور می پوشاندند و پس از آن برف ها را از زمین خارج می کردند تا زمین ورزشگاه سردارجنگل آماده برگزاری این دیدار می شد اما با وجود ابنکه از قبل نیز اعلام شده بود که رشت شاهد برف سنگین خواهد بود، اما هیچ یک از این موارد انجام نشده تا بازی تیمهای سپیدرود و سرخپوشان پاکدشت لغو شود.

تا پایان هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، سرخپوشان پاکدشت با ۲۹ امتیاز در مکان دهم و سپیدرود رشت با ۲۳ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.