مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان:
۱۳۹۸/۱۱/۲۳ ۱۵:۱۶ چاپ

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: بارش برف سنگین موجب شد که برق برخی از خانوارهای گیلانی قطع شود.اگرچه سریعا برخی خاموشی ها برطرف شد اما هنوز ۱۶۵هزار خانورا گیلانی برق ندارند.

گیل خبر/ جمشید طالبی با بیان اینکه از یک میلیون ۴۶۷هزار مشترک گیلانی در حال حاضر برق ۱۶۵هزار مشترک قطع است، گفت: اغلب قطعی برق استان مربوط به شرق گیلان است.

وی یکی از دلایل اصلی تاخیر در قطع شدن برق را بسته بودن راه ها عنوان کرد و افزود: همکاران ما در تلاش هستند تا مناطق را شناسایی و نسبت به برق دارشدن خانوارها اقدام کنند که با تلاش بیشتر شهرداری با سرعت بخشی نسبت به راه گشایی ها، کار ما نیز سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

طالبی خاطرنشان کرد: طبق جلساتی که قبل از بارش برف برگزار شد تمهیدات لازم برای جلوگیری از خاموشی ا اندیشیده شد و خوشبختانه در شهرستان های غرب گیلان، از جمله آستارا، تالش، پره سر کمترین مشکلات را داشتیم، اما در شهرستان هایی نظیر رودسر و لنگرود خاموشی ها در برخی از مناطق شهری و روستای همچنان برقرار است.

وی تصریح کرد: زمان برقراری برق خاموشی های فعلی مشخص نیست و همکاران ما به طور شبانه روزی در تلاش هستند تا هرچه زودتر مشکلات مردم را در این زمینه رفع کنند.

 

ایسنا