دکتر اسلامی با انتقاد از مدیریت بارش برف رشت:
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۸:۰۰ چاپ

درپی بحران ایجاد شده از بارش برف در سطح استان گیلان، دکتر مسعود اسلامی رئیس شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح گیلان نحوه مدیریت اجرایی استان را به باد انتقاد گرفت.

گیل خبر/ اسلامی با اشاره به برف حدود ۵۰ سانتی متری شهر رشت گفت: در تعجبم از مدیران غیر بومی گیلان که تا قبل از بارش برف در رسانه های عمومی و صدا سیما از آمادگی کامل روبرویی با بارش برف سخن می گویند اما صبح امروز عمق فاجعه را در پیاده روی راهپیمایی ۲۲ بهمن در رشت میبینیم.
ظاهرا آقایان در تدارک هدیه ۴۱ سالگی پیروزی انقلاب برای مردم بودند و بی کفایتی خود در مدیریت بحرانی جزئی را به تماشای عموم گذاشتند.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات ایجاد شده پس از بارش برف در سطح استان گفت: خبرها از گوشه و کنار استان حاکی از زمینگیر شدن و مشکلات عدیده مردم دارد،محورهای اصلی دچار مشکل شده و بسیاری از روستاها و روستاییان با مشکل انسداد راه و قطعی آب و برق مواجه شده اند.
اسلامی با یادآوری مدیریت جهادی بحران برف مهندس قهرمانی اظهار کرد: حجم بارش برف در زمان مدیریت استاندار فقید گیلان با برف روز گذشته و امروز قابل مقایسه نیست اما متاسفانه برخلاف مدیریت جهادی مهندس قهرمانی در برف آن سال، مدیران استان و استاندار گیلان عملکرد ضعیف و غیر قابل دفاعی از خود نشان دادند، این قابل توجیه نیست که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مرکز استان از بارش ۵۰ سانتیمتری برف بگونه ای زمینگیر شود که ما از عملکردمدیران، تنها شو تبلیغاتی شهردار و مدیریت شهری رشت را پیش از بارش برف ببینیم.
اسلامی در ادامه گفت: نا امیدی مردم از مدیران ضعیف استان چیز جدیدی نیست اما جالبتر از آن اینکه با وجود گرفتاری های ایجاد شده حتی یک اظهار نظر از نمایندگان ملت تاکنون شنیده نشده است و بازخواستی از عملکرد مدیران استان بگوش نمی رسد. شاید در کنار مرگ بر آمریکا باید مرگ بر مدیر بی کفایت هم گفته شود و این نتیجه عدم توجه به حرف دلسوزان استان در بومی گزینی مدیر ارشد استان و شهر رشت باشد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code