جلسه اضطراری مدیریت مقابله با بحران احتمالی با حضور مهندس جمشید طالبی مدیرعامل ، اعضای هیئت مدیره ، معاونین ، مدیران ارشد و تمامی مدیران امورهای اجرایی شرکت توزیع نیروی برق گیلان شنبه 19 بهمن1398برگزار شد .

گیل خبر/ در این جلسه طالبی گفت : طبق استعلام های صورت گرفته از سازمان هواشناسی گیلان طی روزهای یکشنبه تا پایان هفته جاری موج بارشی و سرد وارد استان خواهد شد و علاوه بر استان ما سایر استان های همجوار شمالی و غربی را تحت تاثیر قرار خواهد داد .

وی افزود : این جبهه هوای سرد از اروپا وارد استانهای شمالی کشور خواهد شد و از این رو رطوبت بسیار بالایی را با خود همراه دارد و چگالی و سنگینی برف را موجب خواهد شد .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اظهار داشت : بارش برف در نقاطی مانند خمام ، کوچصفهان ، سنگر ، امامزاده هاشم(ع) ، رستم آباد بیشتر خواهد بود همچنین فومن ، صومعه سرا ، شفت و در مرکز استان نیز حجم بالایی از برف را شاهد خواهد بود و در شرق گیلان نیز در شهرستانهای آستانه ، سیاهکل ، لاهیجان احتمال بارش برف بیشتری نسبت به سایر نقاط استان پیش بینی شده است .

وی افزود : تمامی امورها و ادارات تابعه باید آمادگی لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی را داشته باشند از این رو از اولین روز هفته جاری تمامی خودروهای عملیاتی باید با معاینات فنی لازم و سوخت گیری آماده اقدام باشند همچنین مرخصی های همکاران در واحدهای اجرایی ستاد و امورهای تابعه لغو و اطلاع رسانی لازم به پیمانکاران طرف قرارداد نیز می بایست صورت پذیرد

مهندس طالبی خاطرنشان کرد : پاسخگویی بسیار مهم است و همکاران امورهای اجرایی و ستاد شرکت آمادگی لازم برای پاسخگویی و دریافت آدرس های محل وقوع مشکل را به بهترین شکل داشته باشند .

وی بیان کرد : تمامی امورهای اجرایی ضروری است هماهنگی های لازم با فرمانداریها و شهرداری های حوزه خود را داشته باشند زیرا با باز بودن معابر و راهها ، فعالیت های شرکت برای رفع خاموشی های احتمالی سرعت می یابد .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت : امروزه زندگی تمام مردم وابستگی شدیدی به انرژی برق و نعمت روشنایی دارد از این رو همگی باید تلاش کنیم تا در سریع ترین زمان خسارات احتمالی را برطرف کرده وخدمتگزار خوبی برای مردم شریف استان باشیم .

در ادامه مهندس حسینعلی بستانی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت اظهار داشت : گاها ممکن است در زمان وقوع بحران آشفتگی ها و بی نظمی هایی حادث شود اما همکاران ما طی سالیان اخیر در مواجه با چنین بحرانهایی تجربیات بسیار خوبی برای حل مشکلات و رفع خاموشی ها دارند .

وی ضمن تاکید بر امر مهم پاسخگویی صحیح به مردم خواستار توجه بیش از پیش به موضوع مهم ایمنی در کار برای همکاران برقکار و سیمبان شد .

در ادامه نیز مهندس محمدتقی مهدیزاده مدیر توزیع برق شهرستان رشت ضمن تاکید بر لزوم آمادگی همه جانبه امورهای توزیع برق پنج گانه این شهرستان گفت : نکته مهم و اساسی در زمان وقوع بحران حفظ خونسردی و دقت برای انجام فعالیت هاست تا در کمترین زمان ممکن مشکلات احتمالی رفع گردد .

وی همچنین افزود : ضروری است هماهنگی لازم با پیمانکاران طرف قرارداد برای همکاری صورت پذیرد و خودروهای امدادی با تجهیزات لازم کاملا آماده باشند .