نماینده صومعه سرا در مجلس اعلام کرد: مساله انتخابات نباید بهانه ای برای امدادرسانی در مواقع بحرانی همچون برف ایجاد کند.

گیل خبر/ سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس در گفتگو با گیل خبر با اشاره به احتمال بارش شدید برف و باران در استان گیلان خاطرنشان کرد: پیش بینی های هواشناسی حاکی از آن است که برف شدیدی در انتظار استان گیلان است و این مهم می طلبد که همه دستگاه های اجرایی و امدادرسانی پای کار باشند و مشکلات را مرتفع نمایند.
نماینده صومعه سرا خاطرنشان کرد: ما تجربیات برف سنگین را در گذشته داشته ایم و نباید شرایط به گونه ای پیش رود که موجبات نگرانی مردم فراهم شود.
وی در ادامه گفت: در حادثه سیل اخیر ما شاهد خسارات فراوان به شهرستاهای استان گیلان بودیم که منجر به تخریب پلها، راه ها و تخریب ابنیه ها گردید. در این زمینه اقداماتی در زمینه لایروبی رودخانه ها صورت گرفت که البته همچنان انتظار ما بسیار بیشتر است.
دلخوش با اشاره به نزدیکی انتخابات نیز گفت: مسائلی چون انتخابات نباید تحت شعاع خدمت رسانی و امدادرسانی به مردم شود. باید جلوی تشدید خسارت به مردم گرفته شود. وی افزود: اگر سهل انگاری صورت گیرد قطعا برای مردم مشکل ساز خواهد شد و در این زمینه باید امکانات مورد نیاز برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی تأمین و نواقص موجود برطرف گردد.
نماینده صومعه سرا در پایان گفت: مردم از نمایندگان گیلان انتظار دارند که به دور از شعارهای تبلیغاتی پای کار باشند و ما باید آمادگی داشته باشیم که از هیچ تلاشی برای امدادرسانی به مردم کوتاهی نکنیم و حتی اگر شد همه کارها را رها کنیم و به مردم کمک کنیم.