یک‌صد و بیست و ششمین جلسه علنی شورای شهر رشت به علت عدم حضور اعضای شورا لغو شد.

گیل خبر/ یک‌صد و بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در ساختمان جلسات شورا به علت عدم حضور اعضای شورا لغو شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در ابتدای این جلسه با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر با اشاره به کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری در این ایام اظهار کرد: مدت‌ها بود که خبری از کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌ها شنیده نمی‌شد و در حال حاضر روند خوبی در پیش است.

اسماعیل حاجی پور به انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری و قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) اشاره کرد و گفت: هفته آینده روگذر نیروی دریایی در راستای این تفاهم‌نامه تجهیز کارگاه می‌شود و از همراهی اعضای شورای شهر رشت دراین‌باره سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها کام شهروندان شیرین شود، افزود: مردم رشت شایسته کسب بهترین‌ها هستند و ما نیز به‌عنوان خادم مردم رشت در تلاش هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به عدم حضور برخی از اعضای شورا در این جلسه بیان کرد: رضا رسولی بابت عدم حضور در این جلسه به بنده اطلاع داد و با توجه به اینکه اعضای حاضر در جلسه امروز به حدنصاب نرسیدند لغو یک‌صد و بیست و ششمین جلسه علنی شورای رشت را اعلام می‌کنم.

سید امیرحسین علوی، رضا رسولی، حامد عبداللهی، بهراد ذاکری و احمد رمضانپور از غائبین جلسه امروز شورا بودند که پس اعلام ختم جلسه توسط رئیس شورای رشت، احمد رمضانپور، بهراد ذاکری و حامد عبداللهی وارد صحن جلسات شورا شدند اما به دلیل اعلام ختم این جلسه یک‌صد و بیست و ششمین جلسه شورا لغو شد.

فارس