مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گفت : تیم با وجود مشکلات مالی برطرف نشده در بازی مقابل تیم گل ریحان البرز حضور می یابد.

گیل خبر/ میثم محبوب روز چهارشنبه اظهار داشت: متاسفانه مشکلات شدید مالی این تیم هنوز پابرجاست اما بازیکنان در بازی های خانگی به میدان خواهند رفت.

وی افزود: تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور عصر روز شنبه هفته آینده ۱۹ بهمن ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت مقابل تیم گل ریحان البرز قرار می گیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل مشکلت مالی این باشگاه و پرداخت فقط پنج درصد از قرارداد بازیکنان که آن قراردادها هم بسیار ناچیز است، بازیکنان داماش هفته گذشته و در دیدار برابر مس کرمان در هفته بیست دوم در کرمان حضور نیافتند.

وی بیان کرد: البته بازیکنان در دیدارهای خانگی به میدان خواهند رفت که با این وجود ، در دیدار روز شنبه و برابر تیم گل ریحان البرز مشکلی از این بابت وجود ندارد و تیم داماش در این بازی حضور خواهد یافت.

مسئول روابط عمومی باشگاه داماش اضافه کرد: به هرحال امیدواریم که هر چه زودتر این کابوس و مشکلات شدید مالی داماش خاتمه یابد تا این تیم با خیالی آسوده، رقابت های لیگ دسته اول را ادامه دهد در غیر اینصورت اگر بازیکنان در بازی دیگر خارج از خانه داماش حضور نیابند، به طور حتم تبعات بدی را برای تیم به همراه خواهد داشت.

محبوب به بازی این تیم برابر گل ریحان البرز نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تیم گل ریحان البرز یکی از قدرتمندترین تیم های امسال لیگ دسته اول بشمار می رود که هدفش نیز قهرمانی است اما تیم داماش با این تیم در رشت بازی دارد و امیدواریم که با حمایت پرشور طرفداران، برابر این تیم قدرتمند پیروز شویم.

وی تصریح کرد: گرچه هم اینک تیم داماش وضعیت مناسبی ندارد و از لحاظ روحی روانی بازیکنان در شرایط مناسبی قرار ندارند اما به طور حتم حضور همه جانبه طرفداران باعث می شود تا انرژی مثبتی به بازیکنان وارد شود که با توجه به این امر، بسیار امیدواریم که در بازی خانگی خود برابر تیم گل ریحان البرز و با حمایت طرفداران نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.

تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، گل ریحان البرز با کسب ۳۹ امتیاز در مکان دوم و داماش با کسب ۲۹ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند.

 

ایرنا