مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد:
۱۳۹۸/۱۱/۱۱ ۱۷:۰۵ چاپ
گیل خبر/ مریم بخشی با اشاره به افتتاح ۱۲ پروژه ورزشی در دهه فجر اظهار کرد: این پروژه با مساحت ۵۶ هزار و ۶۴۱ متر بااعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در شهرستان های آستارا، آستانه اشرفیه، انزلی، رشت، صومعه سرا، لاهیجان و رودبار افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی بهره برداری از ۱۲ پروژه ورزشی در دهه فجر را بی سابقه دانست و افزود: چمن مصنوعی شهرستان های آستارا و آستانه اشرفیه، زمین والیبال علی آباد شهرستان انزلی، پیست دوچرخه سواری، سالن ورزشی و زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی فلکده شهرستان رشت، سالن تیر و کمان رشت، زمین والیبال جیرسر بهمبر شهرستان صومعه سرا، سالن تختی لاهیجان، استخر ورزشی و فاز اول استادیوم پنج هزارنفره رودبار در دهه فجر افتتاح و مورد بهره قرار می گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از حضور وزیر ورزش و جوانان در اختتامیه مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر خبر داد و گفت: هشت پروژه ورزشی گیلان با حضور دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر محترم ورزش و جوانان افتتاح شده و اعتبار این پروژه ها از محل نفت، بنیاد مستضعفان، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی است.

بخشی با بیان اینکه مسابقات جام وزنه برداری یادواره مرحوم نامجو در سالن شش هزارنفره شهدای رشت برگزار می شود، تصریح کرد: این سالن مجهز به فیبر نوری بوده و مسابقات به صورت زنده و مستقیم از شبکه های استانی و سراسری پخش می شود.

وی با اشاره به برگزاری ۳۵۰ برنامه در حوزه فجر در ایام الله دهه فجر بیان کرد: طرح ملی «فجر تا نوروز» در عرصه های پیاده روی، دوومیدانی، دوچرخه سواری و کوهنوردی روزهای جمعه با حضور خانواده ها در تمامی شهرستان های استان برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان برگزاری جام نامجو را فرصتی مغتنم برای ورزش استان دانست و گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر این رقابت ها اندیشیده شده و وزنه برداران ۱۶ کشور صاحب نام در این مسابقات حضور پیدا می کنند.

استخر ورزشی شهرستان رودبار، فاز یک استادیوم فوتبال پنج هزارنفره رستم آباد، سالن تختی لاهیجان، زمین چمن مصنوعی آستانه اشرفیه، زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی فلکده رشت، سالن ورزشی شهدای مدافع حرم رشت، پیست بین المللی دوچرخه سواری شهید قاسم سلیمانی و آکادمی تخصصی تیر و کمان رشت روز سه شنبه پانزدهم بهمن ماه با حضور دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شوند.

  فارس