به گزارش گیل خبر،هامون محمودی امروز با اشاره به فتنه 88 اظهار کرد: فتنه 88 فضای غبار آلودی بود که دشمنان نظام و انقلاب به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام و جامعه اسلامی بودند.

وی با بیان اینکه تشخیص حق و باطل در زمان فتنه بسیار سخت خواهد بود، افزود: بهترین عینک برای شناخت و دیدن فتنه، بصیرت بوده و منشأ بصیرت نیز ولایت مداری است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اگر همه در راه ولایت مداری ثابت قدم باشیم از دچار شدن به فتنه در امان می مانیم، افزود: حماسه 8 و 9 دی ترجمان اصلی ولایت مداری بود که ملت ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

محمدی با اشاره به حوادث سال 88 گفت: روح انتخابات یک روح لطیفی است که انسان به بزرگ ترین حق یعنی حق انتخاب می رسد.

وی ادامه داد: قاعدتاً نباید در انتخابات خشونت و درگیری رخ دهد اما در حوادث پس از انتخابات 88 اصلا ًهدف انتخابات نبود بلکه خائنان به دنبال برخی اوهام و خیال های خود بودند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آتش زدن مدرسه، اماکن دولتی و مذهبی در انتخابات 88، تصریح کرد: از ابتدا فتنه گران به دنبال نابودی تفکر حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب بودند.

وی با بیان اینکه ملت ایران تو دهنی محکمی به فتنه گران زد، گفت: حماسه 9 دی نشان دهنده بصیرت و ولایتمداری مردم ایران زمین است.

محمدی با اشاره به اینکه داشتن مردمانی با بصیر سبب افتخار است، خاطرنشان کرد: این آگاهی هنگامی نتیجه می دهد که همرا با عمل باشد و مردم به بهترین نحو ممکن آن را به نمایش گذاشتند.

وی گیلان را همواره مهد ولایت مداری دانست و یادآور شد: میرزا کوچک جنگلی در زمانی که بسیاری از ملت ها در خواب بودند در گیلان قیامی را آغاز کرد و طبق فرموده مقام معظم رهبری در مقیاس مینیاتوری حکومت اسلامی را تشکیل داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تصریح بر اینکه مردم این استان آگاهانه دین اسلام و مکتب تشیع را پذیرفتند، متذکر شد: این آگاهی و بصیرت مردم در 8 و 9 دی خود را نشان داد.

/فارس
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code