پیش بازی سپیدرود – پارس؛
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۰:۴۰ چاپ

گیل خبر/ پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت در فصل 95-96 به عنوان تیم های نخست و دوم لیگ دسته اول به لیگ برتر راه یافته و در دو فصل اخیر نتایجی متفاوت از یکدیگر کسب کردند.

جمی ها در هفدهمین دوره لیگ برتر با کسب 47 امتیاز در مکان پنجم جدول قرارگرفته و نتایجی فوق العاده کسب کردند، در سوی مقابل سپیدرود با کسب 30 امتیاز در مکان سیزدهم جدول ایستاده و شاگردان کریمی در هفته های پایانی جشن بقا گرفتند.

سپیدرود در لیگ هجدهم وضعیتی به مراتب بغرنج تر از لیگ هجدهم داشته و تا پیش از آغاز بازی های هفته بیست و ششم با کسب 18 امتیاز با اختلاف یک امتیاز نسبت به نفت مسجدسلیمان در رده پانزدهم جدول جای گرفته است، تساوی خانگی نفتی ها مقابل استقلال قعرنشین، این شانس را به سپیدرود می دهد در صورت پیروزی مقابل پارس جنوبی جم، برای همیشه از جمع فانوس به دست های لیگ برتر جدا شود.

 

محرومان و مصدومان دو تیم

سپیدرود رشت، کوروش ملکی را به دلیل مصدومیت و حمیدرضا طاهرخانی و جواد آقایی پور را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، در سوی مقابل پارس جنوبی جم، فرزاد حاتمی، رحمان احمدی و حسین پورامینی را به دلیل مصدومیت و ابراهیم صالحی را به دلیل محرومیت همراه خود نخواهد داشت.

 

تقابل دو تیم در لیگ برتر

دو تیم در لیگ های هفدهم و هجدهم سه تقابل با یکدیگر داشتند، سپیدرودی ها در شهر باران در برتری یک بر صفر مقابل پارس دابل کرده و در جم تن به شکست سه بر یک دادند.

 

نتایج دیدارهای اخیر دو تیم

سپیدرود رشت پس از 154 روز جشن پیروزی در لیگ برتر را در حضور بیش از هشت هزار تن از هواداران خود مقابل تراکتورسازی تادندان مسلح گرفت، این تیم در شش دیدار اخیر خود صاحب یک پیروزی و سه تساوی شده و تنها در دو دیدار تن به شکست داد.

در سوی مقابل پارس جنوبی جم در شش دیدار اخیر خود صاحب یک پیروزی و یک تساوی شده و در چهار دیدار تن به شکست داد، آماری که نشان از عملکرد ضعیف این تیم در هفته های پایانی لیگ برتر دارد.

 

داوران دیدار سپیدرود – پارس جنوبی

قضاوت دیدار دو تیم که از ساعت 19:00 روز جمعه سی ام فروردین ماه در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود بر عهده کوپال ناظمی بوده و تورج عیوض محمدی، ایوب غلام زاده و مهدی شفیعی وی را در امر قضاوت یاری می کنند، نظارت داوری این دیدار بر عهده ایرج نظری است.

دیدار دو تیم با قضاوت شش داور برگزار می شود و مهدی مرجان زاده و جواد رحیم زاده به عنوان داوران پشت دروازه در امر قضاوت، داور وسط مسابقه را یاری می کنند.

ترکیب احتمالی دو تیم

سپیدرود رشت با سیستم احتمالی 433 وارد زمین خواهد شد، مهرداد بایرامی به سان هفته های اخیر، امید نخست گلزنی سپیدرودی ها است.

در سوی مقابل پارسی ها با سیستم احتمالی 442 به میدان خواهند آمد، سیف الهی و عماد میرجوان دو مهاجمی که سابقه بازی در تیم های داماش گیلان و سپیدرود رشت را دارند، امیدهای نخست گلزنی تیم میزبان به شمار می روند.

نتایج دیدارهای روز نخست هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال:

ذوب آهن 0 – پرسپولیس 0

استقلال تهران 1 – ماشین سازی تبریز 0

نتایج دیدارهای روز دوم هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال:

سایپا 2 – سپاهان 5

نفت مسجدسلیمان 0 – استقلال خوزستان 0

برنامه سایر دیدارهای هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال:

جمعه 30 فروردین ماه

نساجی مازندران – پدیده شهر خودرو

تراکتورسازی تبریز – پیکان تهران

فولاد خوزستان – صنعت نفت آبادان

 دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر از ساعت 19:00 روز جمعه سی ام فروردین ماه در ورزشگاه تختی جم به قضاوت کوپال ناظمی به مصاف یکدیگر می روند.

فارس
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code