سرمربی سپیدرود:
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۶:۱۵ چاپ
گیل خبر/ نادر دست نشان با اشاره به کسب تساوی ارزشمند مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: سپیدرود در دو هفته اخیر مقابل دو تیم متحول شده پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان دو امتیاز ارزشمند کسب کرده است، در دیدار مقابل پیکان در نیمه دوم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و می توانستیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

وی با اذعان به حواشی دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان افزود: بازیکنان تیممان مقابل ذوب آهن با تمام وجود جنگیده و هرگز به دنبال تمارض در طول جریان بازی نبودند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه به بقای سپیدرود در لیگ برتر امیدوار است خاطرنشان کرد: تمامی اعضای سپیدرود برای دستیابی به موفقیت، تلاش می کنند، دیدار سخت و سنگینی مقابل تراکتورسازی در رشت درپیش داریم و بدون واهمه از اسم ورسم بازیکنان حریف به میدان می رویم.

دست نشان با تأکید بر حمایت هواداران سپیدرود از این تیم اذعان کرد: هواداران سپیدرود نشان داده اند در هر شرایطی پشت تیمشان هستند، در دیدارهای آتی لیگ بیش ازپیش به حمایتشان نیاز داشته و با حمایت هوادارانمان می توانیم مقابل تیم پرمهره تراکتورسازی به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به تزریق بازیکنان جوان به ترکیب اصلی سپیدرود گفت: چند بازیکن جوان نظیر بلبلی، محمدیاری و ربیع زاده در دیدارهای اخیر به ترکیبمان اضافه شدند، هدفمان حضور در مسابقات با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه بوده و بالانس را در تیم رعایت می کنیم.

سرمربی سپیدرود رشت با اذعان به مصدومان پرشمار این تیم افزود: طاهرخانی و ابراهیمی دو وینگرمان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و حضور منصوریان در دیدار مقابل تراکتورسازی در هاله ای از ابهام قرار دارد، بازیکنان جوانمان باانرژی مثبتی که از هواداران می گیرند به خوبی جای بازیکنان باتجربه تر را در میدان پر می کنند.

فارس