گیل خبر/ در این رقابتها سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی در وزن ۵۰- کیلوگرم در فینال مقابل «آیاکا تادانو» از ژاپن قرار گرفت و 2 بر صفر نتیجه را به این حریف واگذار کرد و به مدال نقره این وزن دست یافت. وی ابتدا «سارا لئال» از پرتغال را یک بر صفر برد، سپس «الکساندرا لیدوژا» از روسیه را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کرد و در سومین مبارزه مقابل «کاتریانا کروا» از اوکراین پس از تساوی ۲ به ۲ با قانون سنشو به برتری رسید. بهمنیار در چهارمین دیدار «سارا هوبریش» آلمانی را چهار بر یک مغلوب کرد و به نیمه نهایی راه یافت و دراین مرحله ۲ بر صفر بر «شی ائو شانگ» از چین تایپه را غلبه کرد و فینالیست شد.
همچنین مهدی خدابخشی نماینده وزن 84- کیلوگرم، در فینال به مصاف «اوگور آکتاش» با نتیجه پنج بر ۲ پیروز شد و به مدال طلا رسید. او در رقابتهای دیروز ابتدا چهار بر صفر «ایلیا لتیک» از سوئیس را شکست داد، سپس چهار بر صفر «سرگی ایگناتف» از روسیه را برد و در سومین دیدار یک بر صفر مقابل «آنتون ایساکائو» از بلاروس به پیروزی رسید. وی در مبارزه چهارم مقابل «فاروک عبدالسلام» فرانسوی چهار بر صفر برنده شد و در ادامه پنج بر صفر «والری توماکوف» از اوکراین را برد. خدابخشی در نیمه نهایی سه بر «صفرآیخان مامایف» آذربایجانی را با شکست بدرقه کرد و فینالیست شد.
در وزن 55- کیلوگرم بانوان، طراوت خاکسار در مبارزه فینال «والنتینا تورو منس» از شیلی را یک بر صفر شکست داد و صاحب مدال طلا شد.
او دیروز ابتدا هشت بر صفر «والنتینا چکاریور» از اسپانیا را برد، سپس ۶ بر چهار از سد «آلبولنا گروالا» از کوزوو عبور کند و در سومین مبارزه «خاولا اوحمد» از مراکش را ۹ بر صفر شکست داد. وی در ادامه ۶ بر یک مقابل «جانا بیتس» آلمانی به پیروزی رسید، سپس سه بر صفر «سابینا زاخاروآ» از قزاقستان را مغلوب کرد و به نیمه نهایی راه یافت. خاکسار در نیمه نهایی «آنجلیکا ترولوگا» اوکراینی را ۲ بر صفر برد و به فینال راه پیدا کرد.
در وزن 84+ کیلوگرم، صالح اباذری در بازی فینال مقابل «آسیمان قربانلی» آذربایجانی پس از تساوی چهار به چهار با قانون سنشو (کسب امتیاز نخست» نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید. او در اولین دیدار «فیلیپه ریس» نماینده پرتغال را هفت بر چهار از پیش رو برداشت، سپس سه بر یک مقابل «سلیم بندیاب» فرانسوی برنده شد و در مبارزه سوم «آندره گرنویچ» کاراته کایی از بلاروس پنج بر یک پیروز شد. اباذری در چهارمین بازی مقابل «واسیلی آنتوخی» از روسیه به برتری 2 بر صفر رسید و در ادامه پس از تساوی صفر به صفر مقابل «دارنل لاردی» هلندی با رای داوران در هانتی پیروز شد و گام به دور نیمه نهایی گذاشت.
پیش از این هم در وزن 75- کیلوگرم بهمن عسگری و در وزن 84- کیلوگرم ذبیح اله پورشب مدال های برنز تیم ایران را کسب کرده بودند.
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code