گیل خبر/ علی بهارمست شامگاه دوشنبه در صحن شورای اسلامی کلانشهر رشتسرپرست شهرداری رشت نیز با حضور در صحن جلسه امشب شورای شهر اظهار کرد: در سال ۹۵ نیز بودجه هشت صد میلیارد تومانی برای شهرداری تصویب شد و این در حالی بود که از بودجه سال قبل مبلغ اندکی محقق شده بود.

وی با تأکید بر اینکه تقاضا داریم در زمان تصویب بودجه به واقعی بودن آن توجه شود گفت: بودجه شهرداری رشت درگذشته با شهرهایی ازجمله همدان و کرمان و اراک هم تراز بود اما پس از اتفاقاتی که در تدوین بودجه سال های ۹۴ و ۹۵ رقم خورد فاصله فراوانی مابین بودجه شهرداری رشت با شهرداری های آن شهرها ایجاد شد و مشکلات فراوانی برای شهرداری رقم خورد.

علی بهارمست با بیان اینکه بودجه سال ۹۷  شهرداری رشت بالغ بر نه صد میلیارد تومان است تصریح کرد: سیر صعودی غیرواقعی بودجه شهرداری رشت نگران کننده است و این در حالی است که بخش زیادی از کدهای درآمدی که در بودجه سال ۹۷ شهرداری رشت در نظر گرفته شده بود تاکنون محقق نشده است.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به دغدغه های شهرداری پیرامون تأمین حقوق و مزایای کارکنان رسمی و شرکتی شهرداری رشت تصریح کرد: در بحث تأمین حقوق کارکنان با مشکلات فراوانی مواجه هستیم و این در حالی است که ارزش افزوده دولتی که هرماه به حساب شهرداری رشت واریز می شود رو به کاهش است.

وی با اشاره به اینکه ارزش افزوده دولتی ازجمله منابع درآمدی شهرداری رشت است افزود: در ماه گذشته یک میلیارد و شش صد میلیون  تومان از این بابت به حساب شهرداری رشت واریز شد که نسبت به ماه گذشته  بسیار کاهش داشته است.

فارس
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code