گیل خبر/ مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 14 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به انتقاد برخی نمایندگان نسبت به اینکه آنهایی که به CFT رأی مثبت داده اند، جز دوستداران انقلاب نیستند، گفت: باید به سوابق افراد نگاه کرد؛ این افراد مدعی در زمان جنگ و در بحران های انقلاب کجا بودند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: همین آقای علیرضا رحیمیکه به عنوان یک آزاده در مجلس حضور دارد و به CFT رأی داد، دوستدار انقلاب نیست؛ خود من دو برادر شهید دارم و 50 ماه در جبهه ها حضور داشتم، آیا دوستدار نظام نیستم.

وی بیان کرد: چطور عده ای خود را وفادار به انقلاب و نظام می دانند و دیگران را نقطه مقابل آن؟

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: هدف همه ما تعالی جمهوری اسلامی است ولی راه های رسیدن به این تعالی فرق می کند و هر کس مسیر خود را دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه تذکر خود به موضوع واردات برنج اشاره کرد و توضیح داد: اعلام کردند درهای کشور برای واردات برنج باز شده، در شرایطی که ما صرفاً به حدود 15 هزار تن برنج نیاز داریم.

وی گفت: در حال حاضر جمعیتی با سرعت به استان های شمالی کشور مهاجرت و زمین های کشاورزی را خریداری می کنند و آنها را تغییر کاربری می دهند؛ آیا آقای حجتی یا رئیس جمهور متوجه این قضایا نیستند.

بائوج لاهوتی با انتقاد از صحبت های اخیر حسن روحانی در جمع مردم استان سمنان مبنی بر انتقال آب دریای خزر به این استان گفت: این حرف بدون کارشناسی است و ما اجازه اجرای چنین طرحی را نخواهیم داد؛ همان بلایی که بر سر دریاچه ارومیه آوردید، کافی است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code