گیل خبر/ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله فینال مسابقات گرندپری 2018 از ساعت 8:30 صبح (به وقت تهران) امروز (پنجشنبه – یکم آذرماه) با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

آرمین هادی پور تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم در نخستین دیدار نتیجه را 19 بر 7 برابر «جون جانگ» کره ای، قهرمان آسیا 2018 و دارنده مدال طلا و برنز گرندپری 2018 واگذار کرد و از گردونه رقابت ها خارج شد. هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است. گفتنی است، این رقابت ها G8 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28/80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق میگیرد.
آرمین هادی پور متولد 1373 اهل شهرستان رشت است و تاکنون مقام های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می توان به کسب مدال طلای گرند پری انگلیس ، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو ، مدال نقره قهرمانی جهان ، دو مدال قهرمانی آسیا (که یکی از این مدال ها طلا و دیگری برنز می باشد که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران بدست آمده)، کسب 2 مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پریکس ، مدال طلای گرند اسلم و مدال نقره گرند پری روسیه اشاره کرد.