به گزارش گیل خبر، در پی انتشار اخباری مبنی بر فروش محصولات سایپا بدون ضبط صوت،کیف آچار و حتی زه اطراف درب اما به قیمت کامل، این تولید کننده داخلی نسبت به حواشی واکنش نشان داد.سایپا اعلام کرد: کم کردن ضبط صوت و برخی لوازم دیگر پراید به هنگام تحویل به مشتری صحت ندارد و در صورت نبودن ضبط صوت، هزینه آن در قالب کسری قطعه به مشتری عودت داده می شود. معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درباره برخی اخبار مبنی بر اینکه سایپا پس از گران کردن قیمت پراید، برخی از لوازم داخل خودرو نظیر ضبط صوت و کیف آچار را کم کرد، اعلام کرد: کم کردن ضبط صوت و برخی لوازم دیگر پراید به هنگام تحویل به مشتری صحت ندارد و در صورت نبودن ضبط صوت، هزینه آن در قالب کسری قطعه به مشتری عودت داده می شود. معاونت بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: شرکت سایپا خود را در مقابل تعهدات به مشتریان مسوول می داند و قویا اعلام می کند که کم کردن کیف آچار و مقدار بنزین هنگام تحویل به مشتری به هیچ وجه صحت ندارد و در صورت نبودن ضبط صوت در خودرو پراید مطمئنا تمام قیمت آن به مشتری برگردانده می شود. ایسنا