به گزارش گیل خبر، مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان گفت: با توجه به حساسیت بالای بازی تیم های فوتبال داماش گیلان و شاهین شهرداری بوشهر و طی هماهنگی با هیات فوتبال استان، تماشای این بازی برای طرفداران رایگان اعلام شد. 
میثم محبوب افزود: تیم های فوتبال داماش گیلان و شاهین شهرداری بوشهر عصر پنجشنبه هفته جاری نهم فروردین ماه در هفته پنجم از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند. 
وی بیان کرد: این دیدار ، آخرین بازی از دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته دوم است و تیم فوتبال داماش گیلان در صورت کسب پیروزی برابر شاهین شهرداری بوشهر، به صدر جدول صعود کرده و شانس خود را برای راهیابی به لیگ دسته اول افزایش می دهد.
هم اینک تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با کسب 10 امتیاز در مکان نخست و تیم داماش گیلان نیز با کسب هشت امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه خود قرار دارند.
تیم فوتبال داماش گیلان در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته دوم کشور با کسب عنوان دوم گروه خود، به مرحله نهایی این دوره از رقابت ها صعود کرد. این تیم در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم در گروه دوم با تیم های شهرداری بندرعباس، نفت و گاز گچساران، پالایش نفت آبادان، شاهین شهرداری بوشهر و سردار بوکان هم گروه است. 
در مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 12 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم ، به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.  ایرنا