تجهیز بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان شفت و تکمیل نیروی انسانی متخصص آن یکی ازمطالبات مردمی است

به گزارش گیل خبر، فرماندار شفت در این دیدار با اشاره به اینکه نظام اسلامی و دولت نگاه ویژه ای به بهداشت عمومی و درمان دارد افزود : یکی از شاخص های توسعه پایدار بهداشت و سلامت جامعه است .

وی با بیان اینکه  شهرستان شفت 599 کیلومتر مربع وسعت و بالغ بر 54 هزار نفر جمعیت دارد که بیش از 43 هزار نفر از آن را روستاییان پرتلاش تشکیل  می دهند افزود : تجهیز بیمارستان امام رضا(ع) و تکمیل نیروی انسانی متخصص آن یکی ازمطالبات مردمی است.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه ساختمان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نیازمند بازسازی و تجدید بنا است افزود : بستر اجرای این طرح آماده و نیازمند دستور در تسریع انجام کار است .

وی با ابراز خرسندی از حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شفت از وی دعوت کرد تا در آینده ای نزدیک از خانه های بهداشت  واقع در مناطق کوهستانی و مناطق گردشگری این شهرستان بازدید نماید و مستقیما در جریان خدمات رسانی بهورزان و مشکلات ساکنان شریف این مناطق قرار گیرد.

محسنی با بیان اینکه اجرای صحیح طرح مجمع سلامت می تواند سطح مشارکت های مردمی در اجرای برنامه های سلامت  را ارتقا دهد افزود : دستگاه های ذیربط شهرستان شفت آمادگی دارند در فراهم سازی بسترهای لازم برای محقق شدن این طرح همکاری نمایند.

گفتنی است رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این دیدار درباره اولین مجمع سلامت شهرستان شفت  که در آینده ای نزدیک  برگزار خواهد شد با فرماندار شفت گفتگو و در ادامه از بیمارستان امام رضا(ع) و شبکه بهداشت و درمان بازدید نمود.