فرماندار آستارا در مراسم معارفه اولین زن جنگلبان شمال کشور:
۱۳۹۶/۱۲/۱۴ ۱۶:۴۱ چاپ

به گزارش گیل خبر، یونس رنجکش در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان با اشاره به معارفه اولین زن جنگلبان شمال کشور اظهار داشت: اجرای دقیق برنامه ها با حساسیت های ویژه، و دقت و تمرکز بر اهداف تعریف شده از سوی بانوان، بنابر گزارشی که از روند فعالیت آنها در جامعه موجود است، نشان دهنده آن است که این قشر توانایی های بالای در مدیریت دارند.

وی اضافه کرد: هرکجا  کارهای نظارتی به بانوان واگذار شده است، به دلیل حساسیت و احساس مسئولیت بیشتر و در نظر گرفتن بسیاری از جوانب، توانستند به خوبی از عهده مأموریت ها برآیند.

وی ادامه داد: منابع طبیعی و آبخیزداری نیز یکی از حوزه های کاری حساس و حائز اهمیت است که نقش بانوان در مدیریت این بخش می تواند بسیار مهم باشد.

وی ضمن تشکر از مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در قبول پیشنهاد شهرستان و انتصاب یکی از بانوان کارشناس در حوزه منابع طبیعی آستارا به سمت رئیس این اداره، افزود: امیدواریم در این حوزه نیز که برای اولین بار در منطقه شمال کشور اتفاق می افتد، شاهد کارنامه خوبی از مدیریت بانوان باشیم.

وی گفت: دولت تدبیر و امید و استاندار محترم گیلان توجه خاصی به استفاده از ظرفیت بانوان دارند، در آستارا نیز بر اساس سیاست های تعریف شده، تلاش داریم تا از این سرمایه ها و ظرفیت بهتر بهره مند شویم در میان انتصابات انجام گرفته، جنسیت ها ملاک قرار نمی گیرد و بر اساس شایستگی ها اقدام می شود.

وی از رئیس جدید منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا خواست، تا با توجه به اهمیت منابع طبیعی و حراست و حفاظت از آنها، با توجه به برنامه های توسعه ای شهرستان همکاری ها و همراهی های لازم اعمال تا مردم نیز بتوانند از این موقعیت طبیعی و خدادادی بهره مند شود.

فرماندار آستارا تاکید کرد: حضور بانوان در حوزه های مختلف مدیریتی یک فرصت برای بهره مندی از ظرفیت های جامعه است که امیدواریم شاهد تحولات اساسی در این زمینه باشیم.

در این دیدار دکتر یوسف پور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان ضمن تشکر از اقدامات موثر فرماندار آستارا در حمایت از برنامه های این اداره کل و توجه به انتصاب مدیر زن در شهرستان بر ضرورت حمایت دستگاه های اجرایی از منابع طبیعی تاکید کرد.

در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های مهندس سرخوش کرم زاده، خانم مهندس سید نسرین غزنوی به عنوان سرپرست جدید اداره منابع طبیعی شهرستان آستارا منصوب شد.