به گزارش گیل خبر، ولی داداشی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس، اظهار کرد: دولتمردان نفس شان از جای گرم بلند می شود، وضع اقتصادی مردم مناسب نیست و جوانان مردم از فرط بیکاری و بی پولی به شغل های کاذب مثل دست فروشی روی آورده اند. خیلی از جوان ها از بیکاری افسرده شده اند. خانواده ها زیر خط فقر زندگی می کنند و صورت شان را با سیلی سرخ نگه می دارند.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین اشتباه محض است، گفت: کسانی که دم از افزایش قیمت ها می زنند برایشان فرقی نمی کند چون اقلام مصرفی آقایان دم خانه شان می رود. شما تخم مرغ خور نیستید، این مردم ضعیف و بدبخت هستند که تخم مرغ غذای روزمره شان است.

این نماینده مجلس افزایش قیمت تخم مرغ را مافیایی توصیف کرد و گفت: این کار بدون برنامه مافیایی نبوده است. مافیای واردات این وضع اسف بار را به وجود آمده تا بتواند توجیهی برای واردات تخم مرغ داشته باشد و این موضوع چند ماه بعد مشخص می شود. آیا برای وزیر جهاد کشاورزی کنترل بازار تخم مرغ سخت تر از توهین به کشاورز زحمت کش گیلانی است؟ اگر آقای وزیر با مافیای واردات محصولات کشاورزی همدست نیست، جلوی این موضوع را بگیرد.

ایسنا